مردم با  مشارکت در انتخابات باید پیام پایبندی به نظام را به جهانیان و استکبار مخابره کنند

مختار با بیان اینکه از صبح امروز شاهد ندای لبیک مردم آبادان به رهبر انقلاب برای حضور پرشور در انتخابات بودیم گفت: مردم با حضور خود و مشارکت در انتخابات باید پیام پایبندی به نظام را به جهانیان و استکبار مخابره کنند.

«جلیل مختار» ظهر امروز (جمعه 28 خرداد) پس از حضور در شعبه اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: پیرامون سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از صبح امروز شاهد لبیک شهروندان شهرستان آبادان به فرمان دشمن شکنانه مقام معظم رهبری برای حضور پر شور با توجه به گرمای هوا در شعب اخذ رای بودیم.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: از صبح امروز تا کنون حدود 27 هزار نفر در سطح شهرستان آبادان پای صندوق های رای آمده اند و این حضور گسترده بیانگر اعلام علاقه مردم به نظام و انقلاب است.

 

وی با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان بارها به دنبال دلسرد کردن برای عدم حضور پای صندوق های رای بوده اند اما ملت ما با توجه به شرایط موجود کشور اعم از معیشتی، اقتصادی و کرونا باز هم وارد صحنه شدند و در این گرمای هوای موجود در منطقه در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند.

 

مختار اضافه کرد: امید می رود از بعد از ظهر با توجه به شرایط جوی هوای این منطقه تا پایان زمان مهلت رای گیری مردم همانند صبح باز هم به صحنه بیایند و فرد اصلحی را برای اداره کشور و افراد کارآمدی را به جهت تصاحب کرسی های شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب کنند.

 

وی بر لزوم حضور پرشورتر و گسترده تر مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و ادامه داد: مردم با حضور خود و مشارکت در انتخابات باید پیام پایبندی به نظام را به جهانیان و استکبار مخابره کنند؛ همچنین این حضور مردم در صحنه انتخابات حامل پیامی مهمی است مبنی بر اینکه دشمنان عامل اصلی ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی برای ملت ایران هستند.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: مردم ما بصیرت دارند و آگاه هستند و می دانند همه مشکلات موجود در کشور و تحریم های ظالمانه از سوی دشمنان بر ملت ما تحمیل شده است و امیدوارم مردم با حضورشان برگ زرین دیگری برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی در این انتخابات رقم بزنند.

 

کد خبر 1067579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha