مردم از روی بصیرت و آگاهی رای دهند

حجت الاسلام شمس الدین با توصیه به انتخاب اصلح گفت: خیلی مهم است که ما دیگران را تشویق کنیم از روی فکر، منطق و آگاهی رای دهند و فریب تبلیغات بی پایه و اساس و تخریب ها و تحریک‌های برخی را نخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» امروز (جمعه، 28 خرداد) در خطبه های نماز جمعه استقبال مردم از صندوق های رای را نسبتا خوب عنوان کرد و گفت: حضور مردم علیرغم خواست دشمنان و بدخواهان نسبتا خوب بوده و امیدواریم در ساعت‌های باقی مانده بیشتر و بهتر شود.

 

امام جمعه انزلی تاکید کرد: باید مسئولین توجه داشته باشند همانطورکه مقام معظم رهبری تاکید کردند در برگزاری انتخابات کاستی‌ها، کمبودها و موانعی برای رای دادن مردم وجود نداشته باشد؛ در شهرستان امیدواریم مشکل وجود نداشته تا مردم به راحتی در امر مهم انتخابات شرکت کنند.

 

خطیب جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه رسانه‌های بیگانه، معاندین و بدخواهان نظام اسلامی و مردم مدت‌هاست ۲۴ ساعته یاس آفرینی می‌کنند تا مردم پای صندوق‌های رای نروند، گفت: ما باید مردم، دوستان و آشنایان را توصیه کنیم تا در ساعات باقی مانده در انتخابات شرکت کنند تا این حربه دشمنان بی‌اثر شود.

 

وی تصریح کرد: مردم باید به کسی رای بدهند که بتواند مشکلات موجود کشور را رفع کند و توانایی این کار را داشته باشد، مردمی و دلسوز مردم باشد، جهادی، پرتلاش و پرتحرک باشد.

 

امام جمعه بندرانزلی اظهارکرد: ممکن است کسی دوره های قبل بنا بر تشخیصی رای داده و اشتباه از آب درآمده حالا بیاید جبران کند و دوباره در همان مسیر نرود.  

 

وی تصریح کرد: کار سنگین و مهم است و همانطور که مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند خداوند متعال باید دل‌ها را به سمتی جلب کند تا مردم انتخاب درستی داشته باشند؛ همه مردم جامعه باید دعا کنند که پرودگار متعال دل‌های مردم ما را به فرد اصلحی که می‌تواند مشکلات را برطرف کند متوجه کند و این با توسل به خداوند متعال، ارواح معصومین(ع)، روح مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، ارواح مطهر شهدا که رفتند تا اسلام بماند میسر شدنی است.

 

حجت الاسلام شمس الدین خاطرنشان کرد: شنبه بعد انتخابات شنبه رفاقت است و رقابت‌ها تمام شده و هر کسی که انتخاب شد و مسئولیت را بر عهده گرفت همه کمک کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند و کدورتی بین مردم باقی نماند.

 

وی تصریح کرد: انتخابات شوراها هم مهم است و توصیه کنید که مردم به کسانی رای بدهند که ویژگی هایی که برای ریاست جمهوری لازم است را داشته باشند چون اینجا هم لازم است و همانطورکه یک دولت قوی می‌تواند ایران قوی بسازد، یک شورای قوی هم می‌تواند شهری قوی بسازد لذا به افرادی رای دهند که تخصص، تعهد، توانایی داشته و جوان و تحول‌گرا باشند و حقیقتا به دنبال خدمت برای مردم باشند.

کد خبر 1067581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha