مردم در جمهوری اسلامی نقشی محوری دارند

حجت الاسلام ادیانی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی اصالت نظام است و مردم در آن نقش محوری دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» امروز(۲۸خرداد) جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری مازندران اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در دو واژه جمهوری و اسلامی استوار است و اسلام اصل و محتوای آن است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، افزود: امام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در فاصله کمتر از 2 ماه با برگزاری انتخابات اصل نظام را به رای مردم گذاشت و بنابراین مردم در جمهوری اسلامی نقشی اساسی و محوری دارند.

 

وی، تصریح کرد: یکی از مهمترین اصول انقلاب اسلامی تعیین رئیس جمهور است که از ارکان اصلی نظام است و مسئولیتی برابر با سایر قوا از جمله قوه قضائیه دارد.

 

حجت الاسلام ادیانی با بیان این که رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی مدیریت اجرایی کشور را برعهده دارد، اذعان داشت: اگر رئیس جمهور با رای بالای مردمی انتخاب شود قطعا از پشتوانه مردمی و قدرت بالایی برخوردار خواهد شد و در روابط خارجی با قدرت بیشتری عمل کند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به حضور بی نظیر مردم در پای صندوق های رای از دقایق اولیه صبح، خاطرنشان کرد: علیرغم تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن انتخابات در جمهوری اسلامی، اما شاهد حجم گسترده ای مردم در تعیین سرنوشت کشور هستیم .

 

وی با بیان این که در 28 خرداد امسال حماسه ای نظیر فتح خرمشهر و قیام 15 خرداد رقم خواهد خورد، گفت: به یاری خدا مردم با انتخاب خود بتوانند مدیری شایسته را بر سر کار بیاورند که بتواند مشکلات مردم را مرتفع کند.

 

کد خبر 1067589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha