حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث تغییر رویکرد دشمن می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث می‌شود که فرد منتخب با اعتماد، قدرت و قوت بیشتری پای کار بیاید و رویکرد دشمن هم تغییر کند.

«حجت‌الاسلام سید اسماعیل تقوی» امروز (جمعه 28 خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با تاکید بر جایگاه انتخابات و حضور حداکثری مردم در این رویداد اظهار کرد: هر کجا مردم در عرصه‌ای حضور داشته باشند نقش بی‌بدیلی ایجاد می‌کنند.

 

امام جمعه رامهرمز انتخابات را یکی از عرصه‌های بسیار مهم حضور مردم دانست و افزود: اگر انتخابات به خوبی انجام شود معمولا امنیت کلی را تضمین می‌کند؛ انتخابات باعث می‌شود مملکت اقتدار و امنیت ملی داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه انتخابات باعث تغییر تاکتیک‌ها در هر نظامی می‌شود اضافه کرد: انتخابات باعث می‌شود نقشه‌ها و تاکتیتک‌های دشمن را متوجه شویم و رویکرد دشمن را که امروزه با استکبار جهانی در تقابل داریم را نسبت به انقلاب تغییر دهد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن وقتی می‌بیند مردم همراه انقلاب هستند یقینا تاکتیک و رویکرد خود را تغییر می‌دهد تصریح کرد: اگر انتخابات با حضور حداکثری و انتخاب اصلح، تعهد و تخصص، تجربه و جوانی همراه باشد آثار بسیار زیادی دارد.

 

وی عنوان کرد: لذا باید بگوئیم به حول و قوه الهی به حق شهدایی که داریم، در رامهرمز این افق پیش‌بینی می‌شود که امروز هم مردم با حضور در این عرصه حماسه‌ای ایجاد کنند که تاثیر حداکثری را در کشور داشته باشد.

 

امام جمعه رامهرمز یاد آور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث می‌شود که متتخب مردم با اعتماد، قدرت و قوت بیشتری پای کار بیاید و رویکرد و تاکتیک دشمن هم تغییر کند.

 

کد خبر 1067593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha