ساماندهی بیش از ۱۲هزار نفر برای صیانت از آرای مردم

سردار میرزایی گفت: به منظور برگزاری انتخابات پرشور در فضایی امن سرشار از آرامش با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله سپاه و بسیج استان برای ۴ هزارو ۵۲ صندق اخذ رای در سراسر استان بیش از ۱۲ هزارو ۷۰۰ نیرو بکار گیری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» امروز(۲۸خرداد) در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری مازندران اظهار کرد: به منظور تسهیل در حضور مردم استان در پای صندوق های اخذ رای، نیروی انتظامی از ماه ها قبل برنامه ریزی های لازم را انجام داده است .

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: به منظور برگزاری انتخابات پرشور در فضایی امن سرشار از آرامش با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله سپاه و بسیج استان برای 4 هزارو 52 صندق اخذ رای در سراسر استان بیش از 12 هزارو 700 نیرو بکار گیری شد.

 

وی با بیان این که حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی، قانونی، اجتماعی و میهنی است ، تصریح کرد: بر همه لازم است تا برای تعیین سرنوشت کشور در این انتخاب حضوری فعال داشته باشیم.

 

سردار میرزایی با اشاره به نقش مردم در همه صحنه های انقلاب، افزود: مردم مولفه قدرت نظامند و در این عرصه نیز این مردمند که نقش موثری را در تعیین سرنوشت کشور، نظام و انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

 

وی، همچنین خاطرنشان کرد: مردم استان مازندران با حضور بی نظیر خود در انتخابات نشان دادند که انتقام خون شهدایشان را از دشمنانشان خواهند گرفت و با هر برگ رایی که به صندوق می اندازند تیری بر قلب دشمن خواهند زد.

کد خبر 1067605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha