نوجوانان کانون صاحب الزمان(عج) بجنورد اقتدار و صلابت ایران را نغمه سرایی کردند

بچه های گروه سرود «نسیم رضوان» کانون فرهنگی و هنری مسجد صاحب الزمان (عج) در ساعات اولیه آغاز انتخابات ۱۴۰۰، در برنامه زنده تلویزیونی « برای وطن» برای اقتدار ایران اسلامی خواندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ نوجوانان هنرمند گروه سرود «نسیم رضوان » صبح امروز در ساعات اولیه آغاز انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در استودیو تولید شبکه استانی اترک به طور زنده برای وطن  نغمه اقتدار و همبستگی خواندند.

 

این نوجوانان سرود «دستت رو به من بده » را  به سرپرستی و مربی گری «مجتبی قوی بنیه» از جوانان مستعد و هنرمند مسجدی در برنامه زنده «برای وطن» اجرا کردند.

 

بر این اساس این گروه هنرمند پیش از این با اجراهای پاتوقی در مناطق مختلف شهر بجنورد و نیز اجراهای زنده تلویزیونی شبکه استانی اترک در مناسبت های مختلف اثرگذار و نقش آفرین بودند.

 

بچه های گروه سرود «نسیم ولایت» کانون فرهنگی هنری مسجد انقلاب  بجنورد هم پیش از ظهر امروز به مناسبت  انتخابات 1400، در برنامه زنده تلویزیونی برای اقتدار وطن نغمه سرایی کردند.

 

نوجوانان هنرمند گروه سرود «نسیم ولایت» پیش از ظهر امروز جمعه 28 خرداد 1400 همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و نیز انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استودیو تولید  شبکه استانی اترک حاضر شدند و جشن بزرگ ایران اسلامی را همراهی کردند.

 

این نوجوانان، سرود «درخت» را به طور زنده در برنامه «برای وطن» به سرپرستی و مربی گری «علی پولادی» و همراهی «حجت الاسلام اخوان» از جوانان مستعد و هنرمند مسجدی، اجرا کردند.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

کد خبر 1067643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha