جوانان ۲۵ تا ۳۵ سال بیشترین آمار مشارکت در انتخابات دزفول را دارند

فرهمندپور با اشاره به اینکه حضور چهار هزار رای اولی در دزفول گفت: جوانان ۲۵ تا ۳۵ سال بیشترین میزان مشارکت در انتخابات را بین رده‌های سنی داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «علی فرهمندپور» عصر امروز (جمعه ۲۸ خرداد) پس از انداختن رای خود در شعبه اخذ رأی آستان سبزقبا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۳۹۲ شعبه اخذ رای در شهرستان دزفول فعال است و از ساعات اولیه شروع رای‌گیری کار خود را آغاز کرده‌اند.

 

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به حضور پرشور مردم دزفول در انتخابات امروز افزود: به دلیل مشارکت بالای مردم انقلابی با کمبود تعرفه مواجه شده ایم و درخواست تعرفه داده ایم

 

وی خاطر نشان کرد: ۳۲۰ هزار نفر در شهرستان دزفول واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان چهار  هزار نفر رای اولی هستند

 

فرهمندپور با اشاره به استقبال تمام گروه های سنی از انتخابات ابراز کرد: نموداری از سوی وزارت کشور در دسترس ما است که از طریق آن می توانیم رنج سنی شرکت کنندگان را به صورت آنلاین مشاهده کنیم؛ بر این اساس تاکنون ۵۰۰ نفر از سالمندان دزفول که در رنج سنی بین ۷۵ تا ۸۵ سال قرار دارند در انتخابات شرکت کرده اند که بسیار جالب توجه و ارزشمند است.

 

وی تصریح کرد: بر اساس آمار این نمودار، جوانان رنج سنی ۲۵ تا ۳۵ سال بالاترین میزان مشارکت در انتخابات را در دزفول داشته اند که حائز اهمیت است.

 

فرهمند عنوان کرد: به دلیل مدیریت شرایط کرونایی، در شعبه هایی که بر اساس انتخابات قبلی بیش از یک‌هزار رای داشته ایم ۲ تا سه صندوق در اطراف آن ایجاد کرده ایم تا پروتکل ها به خوبی رعایت شود.

 

وی با تاکید بر رعایت موازین بهداشتی توسط مردمی که پای صندوق های رای حضور می‌یابند اذعان کرد: مردم نشان دادند با وجود تمام مشکلات پای نظام ایستاده‌اند و تا این لحظه مشارکت مردم در شهرستان دزفول بیش از ۴۰ درصد بوده است.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه مردم با همدلی، اتحاد و بصیرت همواره بر مشکلات فائق آمدند از این رو باید قدرشناس آنها باشیم یاد آور شد: همانگونه که مردم با مقاومت در برابر تحریم‌ها باعث شکست جنگ اقتصادی دشمن شدند امروز نیز با حضور پرشور خود دشمن را ناامید کردند.

 

کد خبر 1067663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha