حضور مردم ایلام در پای صندوق های رای لحظه به لحظه پررنگ تر می شود

در ساعت باقی مانده به پایان کار اخذ رای، لحظه به لحضه بر حضور پرشور مردم ایلام در پای صندوق های رای افزوده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، زنگ سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام در ساعت ۷ صبح امروز ۲۸ خرداد همزمان با سراسر کشور به صدا درآمد و درب های شعبات اخذ رای بر روی رای دهندگان باز شد.

 

مردم ولایی و همیشه در صحنه استان ایلام از همان دقایق آغاز رای گیری با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای نوید حضوری باشکوه و حداکثری را در پای صندوق های رای رقم می زدند.

 

از ساعت اولیه صبح امروز  تا کنون لحظه به لحظه بر تعداد رای دهندگان در شعبات اخذ رای در نقاط مختلف استان ایلام افزوده می شود و  این حضور نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی در شعبات اخذ رای همراه است.

 

البته در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی نیز مردم با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در محل شعبات اخذ رای حاضر می شوند و همکاری لازم را با مسئولان اجرایی انتخابات در شعبات اخذ رای دارند.

 

مردم استان ایلام  از بعداز ظهر امروز با شور و نشاط بیشتری در پای صندوق های رای حاضر می شوند و شاهد تشکیل صف های طولانی در برخی شعبات اخذ رای هستیم به طوری که با توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی طول این صف ها به خارج از محل شعبات اخذ رای تداوم دارد.

 

همچنان در این ساعت ها شاهد حضور بیشتر مردم در شعبات اخذ رای هستیم، امروز مردم با حضور حداکثری خود بار دیگر نشان دادند که با وجود همه تبلیغات رسانه ای دشمنان، در پای صندوق های رای حاضر شده تا سرنوشت چهار ساله خود را با دست خود رقم بزنند.

 

کد خبر 1067667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha