مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات تاکنون مطلوب بوده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان مشارکت مردم استان در انتخابات این دوره تاکنون مطلوب بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، « احد جمالی » امروز (۲۸خرداد ماه) در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شعب اخذ رای در حوزه‌ های انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امروز جشن ملی ایرانیان بوده، چرا که انتخابات شاه بیت وزارت کشور است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز در سطح کشور چهار انتخابات در حال برگزاری بوده و در استان ما سه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در حال برگزاری است.

 

وی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات اصلی ما است.

 

جمالی با اشاره به اینکه از ساعت هفت صبح فرآیند اخذ رای گیری آغاز شده، یادآور شد: اعضای ستاد و نیروهای اجرایی از ساعت پنج صبح در مرکز شعب حضور داشتند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکل خاصی نداریم، افزود: باتوجه به اینکه استان در دوره های گذشته در راستای مشارکت حداکثری پیش قراول بود مردم شور و هیجان بسیار زیادی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در این دور از انتخابات تعداد صندوق های رای ۱۱ درصد افزایش یافته است، افزود: در شعبی که میزان آرای بیش از ۷۰۰ رای بودند، ۲ صندوق پیش بینی شد.

 

جمالی با بیان اینکه شاهد حضور فعال مردم در پای صندوق های رای هستیم، تاکید کرد: تاکنون مشکلی نداریم و در صورت بروز مشکل نیروهای فنی فعال و پای کار هستند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتخابات تا ساعت ۲ بامداد فردا شنبه ۲۹ خرداد ماه ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه استان در دوره های قبل انتخابات پیش قراول بود،گفت: پیش بینی ما این است که دوباره رکورد می زنیم.

 

جمالی گفت: مشارکت از حد انتظار فرا رفته و باتوجه به ارتباط تلفنی که با دیگر استان ها داشتیم، رتبه نخست مشارکت را خواهیم داشت.

کد خبر 1067674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha