مردم برای تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان به میدان انتخابات بیایند

ملانوری با بیان اینکه مردم برای تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان به میدان انتخابات بیایند، گفت: مردم با شرکت در انتخابات امید و شادی را در بین دوستداران نظام افزایش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمید ملانوری» عصر امروز (28 خرداد) در حاشیه بازدید از شعبه اخذ رای در پارک توحید بیرجند اظهار داشت: از ابتدای آغاز فرآیند رای گیری تاکنون مردم استان حضور خوبی تاکنون داشته اند.


استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز زمان برگزاری یک جشن بزرگ سیاسی است و امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شاهد برگزاری این جشن باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت ۷ صلح رای گیری آغاز شده است، ادامه داد: مردم خراسان جنوبی در ساعات ابتدایی علاقمند و با انگیزه در شعب اخذ رای حضور یافتند. 


ملانوری با بیان اينکه در بسیاری از شعبات با حضور باشکوه مردم رو به رو هستیم، افزود: در همه دوره های انتخابات مردم خراسان جنوبی حضور باشکوهی داشتند و امیدواریم این دوره نیز خوب بدرخشند.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: بازدیدها و‌ گزارش ها نشان از حضور خوب مردم دارد و در بعضی شهرستان ها شاهد مشارکت خوب مردم هستیم اما در برخی از شهرستان ها مشارکت ضعیف تری وجود دارد با وجود این شرایط از میزان مشارکت کشوری بالاتری هستیم.



وی با اشاره به اینکه مردم به عنوان یک تکلیف برای تعیین سرنوشت خود و فرزندانشان در انتخابات شرکت کنند، افزود: از همه کسانی که تا این لحظه فرصت نکردند درخواست داریم تا زمان را از دست ندهند و حتما برای حضور آگاهانه و‌ جدی به شعب مراجعه کنند و رای خود را در صندوق ها بیندازند.

 

ملانوری در پایان گفت: مردم با شرکت در انتخابات امید و شادی را در بین دوستداران نظام افزایش دهند و موجب یاس و نامیدی معاندان نظام شوند.

کد خبر 1067686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha