اهل سنت گیلان هم دوشادوش مردم پای صندوق رای آمدند

اهل تسنن گیلان هم از صبح امروز پای صندوق‌های رأی حاضر شدند تا نشان دهند اهل تسنن هم قلب‌شان برای این کشور و ملت می‌تپد.

خبرگزاری شبستان_گیلان؛ روحانیون و عموم مردم اهل سنت گیلان در روزهای اخیر برای حضوری گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های رأی اقدام به تبلیغات کردند و امروز هم همراه با مردم و زودتر از خیلی از اقشار، در انتخابات شرکت کردند و رأی خود را به صندوق انداختند.

 

امروز در شهرهای سنی نشین گیلان، اهل سنت و تشیع دوشادوش یکدیگر حماسه نوینی را در شهرستان‌های این استان رقم زدندبه تعبیر علمای اهل سنت، حضور دشمن هراس و امیدآفرین این قشر همگام با دیگر اقشار ملت ایران در پای صندوق های رای هم عزت آفرین است وهم تضمین کننده انقلاب و دوام بیش از پیش نظام.

 

یکی از فعالان انتخاباتی اهل تسنن اظهار کرد: انتخابات همواره مایه آرامش، امید و شرافت برای دلسوزن و همراهان نظام و مایه یاس و هراس دشمنان بوده است.

 

وی افزود: با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای مشت محکمی به دهان یاوه گویان و دشمنان انقلاب و اسلام که در صدد جدایی بین تشیع و تسنن هستند خواهیم زد.

 

 

«حسین خانی‌پور» گفت: در غرب گیلان مسلمانان اهل سنت از اوایل انقلاب تاکنون در همه انتخابات از رفراندوم آری یا نه به نظام جمهوری اسلامی ایران تا به امروز درصد مشارکت بالایی در انتخابات داشته اند و شرکت ۸۰ درصدی در انتخابت افتخاری برای شهرستان تالش محسوب می شود.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان تالش انتخابات را جلوه گاه باورها، گرایشها و آرمانهای هر ملت اعلام و تصریح کرد: ما ملتی متمدن هستیم و برخورداری از بزرگترین مورخین و مفسرین، ریاضیدانان، دانشمندان و منجمان را در تاریخ خود داریم که همواره ما را به الگویی برای سایر ملتهای جهان تبدیل کرده است.

 

وی شرکت حداکثری در انتخابات را یکی از راه‌های مقابله با دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: در طول انقلاب هرگاه دشمن خواست حرکتی علیه نظام صورت دهد ملت ایران وارد صحنه شدند و امروز نیز یکی از وظایف مردم انقلابی و همیشه در صحنه این است که در این انتخابات خطیر و حساس با شرکت گسترده دشمن را به عقب برانند.

 

گفتنی است، اهل سنت مانند انتخابات گذشته در این انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مشارکت جدی دارند زیرا به سرنوشت و آینده کشور و خودشان علاقمند هستند.

 

 

کد خبر 1067715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha