مردم خوزستان در ساعات پایانی را‌ی‌گیری با مراجعه به شعب اخذ رای، نقطه عطف دیگری در تاریخ کشور  رقم بزنند

عبیات با بیان اینکه تساهل و کاهلی در مشارکت در انتخابات مردود است و حتی یک رای هم در این مسیر مهم است گفت: در ساعات باقی‌مانده از رای گیری، از مردم استان دعوت می‌کنم با مراجعه به شعب اخذ رای، نقطه عطف دیگری در تاریخ کشور و نظام اسلامی رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فاضل عبیات» عصر امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در پیامی خطاب به مردم خوزستان اظهار کرد: اعمال اراده مردم در تعیین سرنوشت خویش و جهت‌دهی به مدیریت اجرایی کشور بر اساس نظر و خواست مردم به شرکت در انتخابات بستگی دارد.

 

معاون عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر حضور و افزایش مشارکت مردم استان در ساعات باقی مانده از انتخابات افزود: تا این ساعت استقبال مردم خوزستان و درصد مشارکت آنها خوب بوده که البته با توجه به سوابق دوره‌های قبل و دمای بالای هوای استان در ساعات میانی روز، انتظار داریم در ساعات باقی مانده اخذ رای شاهد افزایش چشمگیر مراجعات مردم به شعب باشیم.

 

وی اضافه کرد: به هر حال باید تاکید کنم که اعمال تغییر در مدیریت کشور و اصلاح در روند امور و تحقق خواسته‌های مردم را باید از صندوق های رای دنبال کرد و مشارکت در انتخابات، تقویت مردم سالاری دینی و تثبیت هر دو رکن نظام اسلامی یعنی جمهوریت و اسلامیت نظام است.

 

عبیات با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات هم فاقد هرگونه مبنا و معنای مثبت است که هیچ نتیجه محصل و مثبتی نخواهد داشت تصریح کرد: تساهل و کاهلی در مشارکت در انتخابات هم مردود است و حتی یک رای هم در این مسیر، مهم به نظر می‌رسد.

 

وی یاد آور شد: لذا در این ساعات باقی‌مانده از رای گیری، از مردم استان دعوت می‌کنم با مراجعه به شعب اخذ رای، نقطه عطف دیگری در تاریخ کشور و نظام اسلامی را رقم بزنند.

کد خبر 1067737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha