شلوغی صف انتخابات در شعب اخذ رای در خراسان جنوبی

حدود ۱۶ ساعت از آغاز رای گیری در خراسان جنوبی گذشته است و مردم همچنان در برخی شعب اخذ رای در صف های طولانی برای اخذ رای حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا از ساعت 7 صبح امروز(28 خرداد) به دستور وزیر کشور در سراسر کشور آغاز شده است و با گذشت بیش از 16 ساعت از آغاز فرایند رای گیری هنوز هم در نقاط مختلف کشور شاهد حضور باشکوه مردم در صفوف طولانی برای رای دادن هستیم به طوری که ستاد انتخابات وزارت کشور رای گیری را تا ساعت 24 امشب تمدید کرده است.

 

مردم خراسان جنوبی هم که همواره در انتخابات های مختلف پیشتاز بودند، این دوره هم حضور باشکوه خود را به نمایش گذاشتند به طوری که طی بازدیدی که از چندین شعبه اخذ رای در مرکز استان از جمله شعبه پارک توحید، مسجد امام حسین(علیه السلام)، محبان الزهرا(سلام الله علیها) و برخی شعب دیگر داشتیم، مردم همچنان مشغول اخد رای هستند.

 

برخی از این شعب از جمله پارک توحید شاهد صفوف طولانی حضور مردم برای رای گیری در ساعات پایان جمعه هستیم.

 

لازم به ذکر است، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه ۲۹خود اعلام کرد با موافقت وزیر کشور، زمان اخذ رای به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت ۲۴تمدید کرده است. در این اطلاعیه آمده است، نظر به حضور گسترده هموطنان عزیز در شعب اخذ رای و تشخیص وزیر کشور، اخذ رای برای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در کلیه شهرهای سراسر کشور به مدت دو ساعت دیگر، یعنی تا ساعت ۲۴ تمدید گردید.

 

 

کد خبر 1067766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha