برای تسهیل روند اخذ رأی یک صندوق سیار نیز به مسجد شکوهی ساری اضافه شد

بابایی لولتی گفت: برای تسهیل روند رای گیری در شعبه اخذ رای مسجد شکوهی راهبند ساری یک صندوق سیار اخذ رای نیز به صندوق های رای اضافه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «مرتضی بابایی لولتی» شامگاه روز (۲۸خرداد) در جمع خبرنگاران در شعبه اخذ رای مسجد شکوهی راهبند ساری با بیان اینکه با توجه به اینکه اجازه اخذرای تا 2بامداد روز 29خرداد از سوی وزارت کشور ابلاغ شده بود از این رو افرادی که در شعبات حضور دارند می توانند رای خود را به صندوق ها بیاندازند،  اظهار کرد: برای تسهیل روند رای گیری در این شعبه یک صندوق سیار اخذ رای نیز به صندوق های رای اضافه شد.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ساری گفت: در طول دوران انقلاب این را سراغ نداریم که تمدید اخذ رای را تا پاسی بعد از نیمه شب داشته باشیم. برای تسهیل روند اخذ آرا و تسهیل در امورات فرآیند آرا تمامی عوامل اجرایی شعبات اخذ رای پاسخگوی متقاضیان رای دادن خواهند بود.

 

بابایی لولتی با بیان اینکه ساروی ها مثل همیشه جلودار و پیشتاز هستند، افزد: مردم مرکز استان در طول تاریخ نشان دادند که حماسه ساز هستند و یکبار دیگر پیرو منویات رهبری ثابت کردند انتخابات را شب قدر نظام می دادند و این قدر را احیا گرفتند.

 

وی با بیان اینکه مطابق قانون شمارش آرا ریاست جمهوری را ابتدای پایان روند اخذ رای خواهیم داشت، افزود: سپس رای های میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری شمارش خواهد شد.

 

بابایی لولتی گفت: بعد از اتمام شمارش این آرای مرتبط با این دو انتخابات، شمارش رای های مردمی در بحث شوراهای شهر ها و روستاها آغاز می شود.

 

کد خبر 1067803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha