ذائقه مردم را با رفتارهای نادرست تلخ  نکنیم

نماینده همتی در ستاد انتخابات با بیان اینکه وزارت کشور تمام تلاش خود را می کند که انتخابات به نحو احسن انجام شود، گفت: امیدوارم که ذائقه مردم را با رفتارهای نادرست تلخ نکنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، جهانبخش خانجانی نماینده عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بامداد شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور درباره علت حضور همتی در وزارت کشور ،گفت: علت حضور همتی در ستاد انتخابات کشور عرض خسته نباشید به وزیر کشور بود.

 

وی در پاسخ به سوالی  درباره انتشار نامه‌ای منتسب به ستاد ابراهیم رئیسی مبنی بر اعلام پیروزی این کاندیدا در انتخابات گفت :این حرف نامناسبی است»،الان به همراه آقای همتی رفتیم خدمت آقای وزیر کشور و وی گفت که سعی میکنیم که ملاحظات و مقررات را رعایت کنیم و آرا هنوز نه شمارش و نه تجمیع شده است.اینکه کاندیدایی ادعایی مطرح می‌کند، حرف ناپخته ای است و در این شرایط که باید آرامش برای کاندیداها حفظ شود، این رفتارها نادرست است.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره علت قطعی سیستم‌های انتخابات گفت: این موضوع را مسئولان وزارت کشور باید پاسخ دهند. آقای وزیر اطمینان داد که همه تلاش خود را میکنند تا حقی ضایع نشود.در جلسه با وزیر کشور آنچه مطرح شد این است که وزارت کشور تمام تلاش خود را میکند که انتخابات به نحو احسن انجام شود و ما هم چیزی جز این از وزارت کشور توقع نداریم و امیدوارم که ذائقه مردم را با این رفتارهای نادرست تلخ  نکنیم و برای بدست آوردن ۴ سال کرسی ریاست جمهوری مردم را فریب ندهیم.

 

خانجانی  در پاسخ به سوالی درباره میزان مشارکت در انتخابات خاطر نشان کرد: الان  خیل وسیعی[از مردم] هنوز موفق به دادن رای نشدند اما طبق مصوبه ستاد کرونا تا ساعت۲ بیشتر تمدید نمی‌شود من و آقای همتی از آقای وزیر کشور درخواست کردیم تا اگر می‌شود زمان رای گیری را تمدید کنند تا امکان دادن رای برای افراد مذکور فراهم شود اما گفتند که بر اساس مصوبه‌ای که با شورای نگهبان داشتند، تا ساعت ۲ رای گیری انجام می‌شود.

کد خبر 1067819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha