انتخابات در استان زنجان با سلامت و امنیت برگزار شد

به گفته مرادی، انتخابات امسال در استان زنجان با رویکرد مشارکت حداکثری و سلامت اجتماعی و سلامت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی در سلامت و امنیت کامل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات 1400 در استان زنجان همزمان با سراسر کشور ساعت 7 صبح روز جمعه آغاز و تا ساعت 2 بامداد با سلامت کامل برگزار شد.

 

خدابخش مرادی با اشاره به اینکه ارزیابی‌های ارائه‌شده از هیات‌های نظارت، بازرسی، معتمدین، اجرایی و همچنین بازدیدهای میدانی نشان می‌دهد که انتخابات در سلامت و امنیت کامل برگزار شده است، گفت:  خوشبختانه هیچ مورد امنیتی و تخلف خاصی که بر سلامت و امنیت انتخابات اثر بگذارد، گزارش نشده است.

 

به گفته وی، طبق ارزیابی‌هایی که انجام شده خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان زنجان بسیار خوب بوده و مشارکت نسبت به جمعیت واجد شرایط، عدد خوبی است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در مرحله نخست آراء نامزدهای ریاست جمهوری شمارش می شود، تصریح کرد: نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری را به ستاد انتخابات کشور اعلام می‌کنیم و به شکل متمرکز از طریق ستاد انتخابات کشور به صورت سراسری اعلام می‌شود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه پس از شمارش آراء ریاست جمهوری، آراء شوراهای اسلامی شهر و روستا شمارش می‌شود، گفت: بعد از شمارش نهایی، نتایج نامزدها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

 

به گفته مرادی، هر نامزدی که نسبت به نتایج انتخابات اعتراض داشته باشد می‌تواند اعتراض خود را به صورت مکتوب و مستند به هیات‌های اجرایی و نظارت مستقر در فرمانداری‌ها ارائه دهد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خاطرنشان کرد: انتخابات امسال با رویکرد مشارکت حداکثری و سلامت اجتماعی و سلامت مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: به همت تیمی با پوشش کاور مناسب بهداشتی از بیماران بستری در تمام بیمارستان‌ها و همچنین بیمارانی که در نقاهتگاه‌ها بستری بودند، رای گیری شد.

 

 

کد خبر 1067829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha