البرز با حضور خادمان حرم رضوی به استقبال میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می رود

مهرابی پور با اشاره به اهمیت گرامیداشت دهه کرامت و تبیین فرهنگ رضوی گفت: البرز با حضور خادمان حرم رضوی به استقبال میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می رود.

« ابوالفضل مهرابی پور» با تبریک ایام دهه کرامت و اهمیت گرامیداشت این ایام پربرکت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: چهاردهمین دوره از آئین جشن های مردمی زیرسایه خورشید استان البرز با هدف تبیین و ترویج فرهنگ رضوی برگزار می شود. 

 

مسئول کانون رسانه خادمیاران رضوی استان البرز افزود: البرز با حضور خادمان حرم رضوی به استقبال میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می رود.

 

این فعال رسانه و استاد دانشگاه عنوان کرد: ویژه برنامه های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز به مناسبت دهه کرامت به ۱۶۰ برنامه فرهنگی، هنری و معرفتی می رسد که هر کدام آن ها با هدف گسترش فرهنگ رضوی برنامه ریزی شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور خادمان آستان قدس رضوی در البرز بیان کرد: طرح زیر سایه خورشید به عنوان یکی از طرح های برنامه ریزی شده به منظور تعالی فرهنگی معنوی در سطح جامعه است. 

 

مسئول کانون رسانه خادمیاران رضوی استان البرز خاطرنشان کرد: صبح امروز شنبه ۲۹ خرداد خادمان آستان قدس رضوی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز ویژه برنامه های میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را آغاز کردند.

 

مهرابی بود در پایان بیان کرد: بنابر برنامه ریزی های صورت گرفته خادمان آستان قدس رضوی در استان البرز در قالب ۲ گروه ویژه برنامه های متعددی را با هدف گرامیداشت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اجرا می کنند. 

 

کد خبر 1067941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha