مشارکت ۷۴ درصدی مردم خراسان جنوبی در انتخابات

خوش خبر گفت: مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بر اساس تعرفه‌های مصرفی در شعبه اخذ رأی بیش از ۷۴ درصد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز (۲۹ خرداد) از طریق شبکه استانی خاوران در خصوص آخرین آمار و نتایج انتخابات در استان، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این استان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با توجه به تعرفه‌های مصرفی در شعبه اخذ رأی بیش از ۷۴ درصد است که با فاصله زیادی استان ها بعد از خراسان جنوبی قرار می گیرند و امیدوارم این روند تا پایان ادامه داشته باشد.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه شمارش آرا در برخی فرمانداری ها به اتمام رسیده است، افزود: در انتخابات ریاست جمهوری، آیت‌الله رئیسی در استان خراسان جنوبی بیشترین میزان رأی را آورده است.

 

وی با اشاره به مشارکت ۷۵.۱۴ درصدی مردم شهرستان بشرویه در انتخابات، ادامه داد: کل آرای ماخوذه ۱۴ هزار و ۶۷۶ رأی بوده است که در بین آرای مأخوذه صحیح، آیت الله رئیسی با ۱۲ هزار و ۴۱۷ رأی بیشترین آرا را به خود اختصاص داده است.

 

خوش خبر با اعلام نتایج ششمین دوره انتخابات شورای‎ اسلامی شهر بشرویه بیان کرد: حسین شاکری با چهار هزار و ۱۱۶ رأی، محمدرضا وکیل زاده با ۲ هزار و ۶۳۹ رأی، علی قلیان اول با ۲ هزار و ۵۴۴ رأی، محمد اسماعیلی اول با ۲ هزار و ۱۸۵ رأی، مطهر زیباییان با  هزار و ۹۲۶ رأی به عنوان منتخبان شورای اسلامی شهر بشرویه با رای مردم انتخاب شدند.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: همچنین محمد مقیمیان هوش با هزار و ۹۰۶ رأی، محمد جعفر سلیمی با هزار و ۸۳۵ رأی و محمد نیای عباسی با هزار و ۷۱۵ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شهر بشرویه انتخاب شدند.

 

وی در خصوص آرای شهر ارسک افزود: به ترتیب علی عرضه‌گر با هزار و ۱۴ رأی، احسان آخوندزاده با ۸۸۷ رأی، محمد علی کوهی ۷۶۲ رأی، مهدی رجبی ۷۰۰ رأی و علی رستمی ۶۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی و غلامرضا رحیم کریم با ۵۳۳ رأی، مهدی زمانی با ۴۹۹ رأی و غلامرضا عزیزی با ۴۱۳ رأی نیز به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی این شهر برگزیده شدند.

 

خوش خبر در ادامه میزان مشارکت مردم سرایان در انتخابات را ۷۱.۲۸ درصد اعلام کرد و گفت: کل آرای ماخوذه ۶۸ هزار و ۱۱۲ رأی بوده است که در بین آرای مأخوذه صحیح، حجت الاسلام رئیسی با ۱۴ هزار و ۲۴۷ رأی بیشترین آرا را کسب کرده است.

 

وی بیان کرد: براساس شمارش آرای انتخابات شورای شهر آیسک به ترتیب مجید علمدار با هزار و ۹۱۰ رأی، حسین روحی با هزار و ۷۹۰ رأی، غلامرضا آجره با هزار و ۵۱۵ رأی، جواد حاتمی با هزار و ۴۵۲ رأی و منصور بنی اسدی با هزار و ۲۱۳ رأی به عنوان پنج عضو اصلی منتخب شورای این شهر انتخاب شدند.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین حسین کبیری با هزار و ۶۳ رأی، مسعود نظریان پور با ۸۸۷ رأی و حسین صنعتی با ۸۰۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر آیسک مشخص شدند.

 

وی اعضای منتخب اصلی و علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر سرایان را به ترتیب جواد زینبی با سه هزار و ۵۵۰ رأی، سعید مظفری با ۲ هزار و ۶۷۹ رأی، رقیه میرفرح با هزار و ۹۶۱ رأی، محمد حسن تیموری با هزار و ۸۴۱ رأی، امیر اصغری با هزار و ۶۳۰ رأی، احسان شوقی با هزار و ۳۴۵ رأی،حسین مقیمی چاهک با هزار و ۱۰۱ رأی و علی هادی‌نیا با ۸۲۴ رأی اعلام کرد.

 

خوش خبر عنوان کرد: براساس شمارش آرای انتخابات شورای شهر سه قلعه به ترتیب جعفر کریمی سه قلعه با هزار و ۵۰۹ رأی، غلامرضا شهسواری با ۷۶۶ رأی، مهدی هاشم‌زهی۷۵۷ رأی، ابراهیم نوزری با ۶۳۶ رأی و امیر حسینیان ۵۷۹ رأی به عنوان اعضای اصلی منتخب شورای این شهر انتخاب شدند.

 


رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹۴.۸۱ درصد مردم شهرستان خوسف با ۲۱ هزار و ۲۹۵ رأی در انتخابات مشارکت کرده اند، گفت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، کاندیدای ریاست جمهوری با کسب ۱۸ هزار و ۳۳۷ رأی در شهرستان خوسف از بقیه کاندیداهای ریاست جمهوری پیشی گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر خوسف به ترتیب محمدرضا خوشحال، محمد نوروزی، محمد صلاحی نسب، علی رمنجانی و علیرضا باقری بیشترین آراء را کسب کرده اند، افزود: همچنین مهدی نوروزی، رضا حدادی، ایمان علی دوست، محمدحسین قلی زاده و محمدرضا احمدزاده به عنوان اعضای اصلی شورای شهر ماژان مشخص شدند.

 

خوش خبر تعداد آرا مأخوذه در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند را ۷۱ هزار و ۳۰ رأی اعلام کرد و گفت: از مجموع آرا مأخوذه صحیح بالاترین میزان رأی با ۱۱ هزار و ۴۷۴ رأی را علیرضا محمودی را کسب کرده است.

 

وی بیان کرد: همچنین فرید فروزانفر با ۱۰ هزار و۶۷۱ رأی، فاطمه زهرا هلال بیرجندی با ۱۰ هزار و ۵۹۵ رأی، مرتضی یزدان شناس با ۹ هزار و ۸۲۴ رأی، محمد مهدی درخشی ۸ هزار و ۴۷۹ رأی، رضا حسنی صفت با ۷ هزار و ۱۹۶ رأی، عباس سروری با ۷ هزار و ۱۰ رأی، مهدی عبدالرزاق نژاد با ۶ هزار و ۷۲۶ رأی و ویدا ناصری با ۶ هزار و ۷۲۴ رأی به شورای ششم شهر بیرجند راه یافته اند.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در پایان افزود: نگین ناصح با ۶ هزار و۲۸۶ رأی، مهدی میری ۶ هزار و ۱۲۷ رأی، فریدون ابراهیمی ۶ هزار و ۲۰ رأی، محمد رمضانی ۵ هزار و ۷۸۱ رأی، ابوالفضل علیزاده بیرجندی ۵ هزار و ۴۴۹ رأی و محمد حسین زراعتکار ۵ هزار و ۴۰۲ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر بیرجند انتخاب شدند.

 

 

 

کد خبر 1067962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha