احتمال ابطال آرای شوراهای اسلامی شهر آبادان به دلیل تخلفات انتخاباتی

محفوظی از احتمال ابطال آرای شوراهای اسلامی شهر آبادان در این حوزه انتخابیه به علت تخلفات گسترده از جمله خرید و فروش رای خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید مجتبی محفوظی» ظهر امروز (شنبه ۲۹ خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت شریف، عزیز، آگاه و با بصیرت ایران اسلامی با حضور بسیار چشمگیر پای صندوق های رای در روز گذشته برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسانند.

 

سخنگوی هیات نظارت بر انتخابات استان خوزستان با بیان اینکه اکنون ملت با آمدن در صحنه انتخابات وفاداری خود را به نظام ثابت کردند افزود: اینک نوبت مسئولhن است که وفاداری خود را به مردم کشور نشان دهد؛ در شهرستان آبادان نیز نسبت به آمار ادوار گذشته انتخابات حضور مردم پای صندوق های رای افزایش بی نظیری داشته که جای شکر آن باقی است.

 

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان آبادان تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته خرید و فروش رای در سطح شهرستان و در اطراف شعب اخذ رای افسار گسیخته بود به طوری که مقادیر بسیار زیادی خرید و فروش رای صورت گرفته است.

 

محفوظی از احتمال ابطال آرا انتخابات شورای اسلامی شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: اگر مشاهده کنیم افرادی که بین سایر نامزدها بیشترین آمار خرید و فروش رای را داشتند در لیست کاندیداها بالا باشد مجبور به ابطال آرای انتخابات شورای شهر آبادان هستیم، چراکه میزان رای ملت است نه خرید آرا.

 

وی ادامه داد: ‌با اینگونه اتفاقات خرید رای که رخ داده اکنون میزان پول اسپانسرها، زر و زور است و این خلاف قانون و منویات معمار کبیر انقلاب است که فرمودند میزان رای ملت است.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اتفاقات رخ داده در این حوزه انتخابیه را میزان زر و زور دانست و ابراز کرد: اتفاقی که دیروز در شهرستان آبادان از این مهم رخ داده است تا این لحظه که بررسی کردم میزان زر و زور بوده و اگر به این شکل ادامه دار باشد قطعا به سمت ابطال آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آبادان گام خواهم برداشت.

 

وی خاطر نشان کرد: انتخاباتی که با پول سرنوشت آن تعیین شود انتخابات نیست.

 

کد خبر 1067996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha