تبیین برنامه های نامزدهای انتخابات شورای شهر جهرم در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر جهرم با حضور در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برنامه های خود را برای اهالی مسجد تبیین کردند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تبیین و بیان برنامه های نامزدهای انتخابات، در انتخاب درست مردم نقش موثر و بسزایی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی و هنری در انتخابات امسال تلاش داشت تا در این زمینه در حد خود گام هایی بردارد، افزود: بدین منظور نشست هایی به منظور تبیین برنامه های نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر جهرم در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در این نشست ها که با حضور نامزدهای انتخابات برگزار شد، اهالی مسجد و اعضای کانون با نامزدها و برنامه های آنان آشنا شدند، بیان کرد: این نشست ها در مدت قانونی تبلیغات انتخابات شورای شهر برگزار شده است.

 

حضوری عنوان کرد: در مدت برگزاری این نشست ها که هر شب پس از نماز مغرب و عشا برگزار می شد، تعدادی از نامزد انتخابات شورای شهر حضور داشتند که به تبیین برنامه های خود می پرداختند.

 

وی خاطرنشان کرد: پرسش و پاسخ اهالی مسجد و نامزدهای انتخابات نیز بخش دیگری از این نشست ها بود که به شناخت بهتر مردم از نامزدها کمک شایانی می کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» گفت: این برنامه علاوه بر شناخت مردم از نامزدهای انتخابات، در مشارکت و حضور موثر آنها در پای صندوق های رای نیز تاثیر بسزایی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ ترین برکات انقلاب اسلامی انتخابات و گزینش مدیران توسط مردم است، تصریح کرد: این مهم مصداق مردم سالاری دینی بوده که امروز در کشور ما به خوبی قابل مشاهده است.

 

کد خبر 1068036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha