مجلس آماده تعاملات همه‌جانبه با رئیس جمهور منتخب برای رفع مشکلات مردم است

حجت‌الاسلام صفری ملک میان ضمن قدردانی از حماسه ۲۸ خرداد با بیان اینکه مردم با حضور حداکثری خود پاسخ روشنی به استکبار جهانی دادند گفت: مجلس انقلابی آماده برقراری تعاملات همه‌جانبه با رئیس جمهور منتخب برای رفع مشکلات مردم است.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، 28 خرداد را حماسه‌ای بزرگ خواند و با تاکید بر اینکه  مردم با حضور حداکثری خود پاسخی محکم و روشن به استکبار جهانی و ایادی آنان دادند اظهار داشت: مجلس یازدهم به عنوان مجلسی انقلابی این آمادگی را دارد تا با برقراری تعاملات همه‌جانبه و تمام عیار با رئیس جمهور منتخب ملت، در جهت رفع مشکلات مردم قدم‌هایی اساسی  بردارد.

 

رییس مجمع نمایندگان گیلان عنوان کرد: به طور یقین مسئله حضور حداکثری و مشارکت خوب مردم در این دوره از انتخابات پیام‌های خاص خودش را داشت.

 

صفری ملک میان تصریح کرد: یک پیام این انتخابات پرشور مردم به استکبار جهانی است زیرا در هر شرایطی که باشد از آنجا که برای انقلاب خود هزینه دادند به راحتی دست از این آرمان‌ها و انقلاب بر نمی‌دارند و از طرفی حماسه مردم یک پیام دیگری هم برای مسئولان نظام داشت از این جهت که ما امروز آمدیم و وظیفه خود را انجام دادیم، به داد انقلاب و کشور رسیدیم اکنون نوبت مسئولان است که به داد مردم برسند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های روسر و املش در مجلس اذعان کرد: اگر نیم نگاهی به تاریخچه پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی در چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی داشته باشیم متوجه می‌شویم که مردم ایران اسلامی در آنجایی که احساس وظیفه می‌کنند نه تنها درست تشخیص می‌دهند بلکه به موقع و به هنگام هم عمل می‌کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه یکی از میدان‌های حساس و سرنوشت‌سازی که مردم در آن حضور پیدا می‌کنند همین انتخابات است بیان داشت: مردم در عرصه‌های مختلف و در طی سال‌های متمادی توانستند آن عقلانیت سیاسی و شعور سیاسی خود را به رخ همه گفتمان‌های سیاسی موجود در کشور و هم به گوش استکبار جهانی برسانند.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اضافه کرد: مردم ثابت کردند و اعلام داشتند که بر سر منافع ملت و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب با کسی تعارفی ندارند و در هر شرایط سختی که باشد آمدند امتحان خود را به نحو احسنت پس دادند و از این جهت از ملت تشکر می‌کنیم و قدردان همه زحمات آنان هستیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در ادامه اذعان کرد: مسئولان ما چه در حوزه مقننه چه در بخش اجرایی و نهادها باید این توجه را داشته باشند که اگر امروز پستی و مقامی دارند همه این‌ها به پاس زحمت‌های مردم عزیزمان است که همواره برای دفاع از اعتقادات و ارزش‌های خود به میدان وارد شده و پشتیبانی کرده‌اند.

 

صفری ملک میان در پاسخ به این پرسش که نحوه تعامل مجلس با دولت آینده چگونه است و مهم‌ترین مطالبات مجلس از دولت جدید چیست افزود: نمایندگان مجلس با توجه به شناختی که از آیت‌الله رئیسی و عملکرد و سلامت‌شان داشتند نامه‌ای را با بیش از 220 امضاء تنظیم و تقدیم کردند و از ایشان دعوت کردند که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری شود.

 

نماینده مردم شهرستان‌های روسر و املش در مجلس ابراز داشت: نمایندگان علاوه بر این در انتخابات هم به نحو شایسته از آیت‌الله رئیسی حمایت به عمل آوردند و از این جهت بعد از تحویل گرفتن دولت، انتظار داریم همان قدرت، اراده، سلامت و صلابتی که رئیس جمهور منتخب در میدان‌های مختلف داشتند محکم‌تر از آن برای حل مشکلات مردم قدم‌های خوبی بردارند.

 

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم رئیس جمهور منتخب ملت‌، کارآمدی و مدیریت انقلابی را به رخ همه بکشانند و مجلس هم این آمادگی را دارد که به طور تمام عیار در کنار دولت انقلابی برآمده از خواست ملت بزرگ ایران اسلامی بتواند آرمان‌های انقلاب را پیش ببرد و مشکلات مردم را برطرف سازد.


 

کد خبر 1068077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha