نان های کاغذی پسا تبلیغاتی

تبلیغات پوستری و کاغذی در انتخابات، گرچه برای خیلی ها هزینه شد اما زباله گردها در این روزها نان خور این کاغذها شدند.

خبرگزاری شبستان_ خراسان شمالی؛ هر چند شهرداری مرکز استان اعلام کرده است که برای پاکسازی شهر از آثار تبلیغات، ماراتن گذاشته، اما زباله گردها زودتر دست به کار شده و این کار را انجام داده اند.

 

جای جای شهر را کاغذها و پوسترهای تبلیغاتی پوشانده بود اما از شب های گذشته شاهد کندن و جمع آوری کاغذها توسط زباله گردها بودیم. گرانی کاغذ سبب شده تا زباله گردها جمع آوری کاغذ را فرصتی اقتصادی تلقی کنند.

 

شهرداری بجنورد، سه هزار مترمربع فضا برای تبلیغات پوستری نامزدها اختصاص داده بود اما برخی از روزها، روی این کتیبه ها خالی از کاغذ می شد. از شب گذشته حضور زباله گردها و جمع آوری کاغذ توسط این افراد، رونق بیشتری گرفته، گویا این افراد برای کاهش زحمات شهرداری باهم وارد رقابت شده اند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد در این باره گفت: پس از اتمام مهلت قانونی تبلیغات انتخابات، فعالیت خدمات شهری شهرداری از ساعت 2 صبح امروز آغاز شد و تلاش خواهیم کرد که با مشارکت سمن ها و شهروندان، نسبت به جمع آوری کامل تراکت ها ظرف 48 ساعت آینده اقدام کنیم.

 

«مجید شادکام» گفت: طی فراخوانی از اعضای ستاد منتخبین شورای اسلامی شهر، سمن ها و حافظ طبیعت دعوت کردیم تا در نظافت شهر از تبلیغات محیطی با ما مشارکت کنند و خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی شهروندان عزیز بودیم و در اولین اقدام نیز گروه ها و هیات های ورزشی به این دعوت پاسخ دادند .

 

وی افزود: گروه ها و ادارات مختلفی از جمله اداره ورزش و جوانان شهرستان، مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان خراسان شمالی، هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خراسان شمالی، هیات ورزش های همگانی خراسان شمالی، خانه جوانان خراسان شمالی و پیوند مهر بخش اترک با شهرداری مشارکت می کنند.

 

وی اظهار داشت: امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشترین تمرکز کاندیداها به تبلیغات با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بود، به تصوراولیه ما نظافت شهر از تراکت ها باید سبک تر می بود اما در 24  ساعت پایان مهلت تبلیغات شاهد گستردگی فضاهای شهری در سیطره تراکت ها و پوسترها بودیم که کار را برای پاکبانان عزیز سخت تر می کند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد اظهارامیدواری کرد ظرف 48 ساعت آینده بتواند به مدد مشارکت عمومی و همکاران پاکبان، محیط شهری را در وضعیت نظافت کامل درآورند.

 

کد خبر 1068111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha