خادمان حرم رضوی با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری دیدار کردند

حجت الاسلام حجت پناه گفت: اعضای کاروان جشن ‌های مردمی زیرسایه خورشید با حضور خادمان حرم رضوی در نخستین روز حضور خود در چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدابراهیم حجت پناه» در دیدار اعضای کاروان جشن ‌های مردمی زیرسایه خورشید با حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: امسال میزبان چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره مردمی زیر سایه خورشید با حضور سفیران امام رضا (ع) در استان هستیم.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استفاده از ماسک در طول سفر، ممنوعیت دیده بوسی و دست دادن، ضدعفونی روزانه البسه کاروان، عدم ابتلا اعضا به هرگونه بیماری، ضدعفونی مکرر پرچم و جعبه آن، رعایت فاصله اجتماعی در مراسمات، استفاده از دستکش در زمان توزیع متبرکات از جمله پروتکل های ابلاغی ستاد برگزاری چهاردهمین دوره جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» در سال جاری است.

 

وی ابراز کرد: امروز همزمان با دهه کرامت کاروان خدام آستان قدس رضوی وارد استان چهارمحال و بختیاری شدند تا پیام آور امام رأفت و مهربانی برای مردمان این خطه و دوستداران علی بن موسی الرضا (ع) باشد.  

 

حجت الاسلام حجت پناه گفت: این کاروان در شهرستان‌ های ۱۰ گانه استان چهارمحال و بختیاری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور می یابند و با همراه داشتن پرچم حرم امام رضا (ع) و هدایای متبرک، فضای استان را در دهه کرامت، معطر از شمیم رضوی می‌کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه «محسن کاووسی» گفت: دیدار با خانواده شهید غواص هاشمی و شش خانواده شهید دیگر توسط کاروان «زیر سایه خورشید» برگزار شده است.

 

مسئول هماهنگی برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور در ویژه برنامه های دهه کرامت شهرستان های ۱۰گانه استان، حضور در زندان استان، حضور در تپه نورالشهدای شهرکرد، حضور در ویژه برنامه صدا و سیما از برنامه های کاروان «زیر سایه خورشید» است که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

خاطرنشان می شود: ذکر توسل و مدیحه سرایی از دیگر بخش های این دیدار بود و در پایان، خادمان حرم مطهر رضوی سوغات و هدایایی متبرک آستان مقدس حضرت رضا (ع) را بین حضار توزیع کردند.

 

کد خبر 1068134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha