مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات مشارکت ۵۳ درصدی داشتند

خدابخش مرادی‌نافچی گفت: در انتخابات روز گذشته در مجموع ۴۳۵ هزار و ۵۹ نفر در استان زنجان آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که نشان از مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار داشت: مردم استان زنجان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای حماسه‌ دیگری را آفریدند.

 

خدابخش مرادی نافچی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای بستری برای اقتدار، عزت، سربلندی، همبستگی، اتحاد و توسعه هر چه بیشتر این کشور را فراهم کردند، گفت: مردم با حضور خود پاسخ قاطعی به همه بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران و ایرانی اسلامی دادند.

 

وی ادامه داد: در انتخابات روز گذشته در مجموع ۴۳۵ هزار و ۵۹ نفر در استان زنجان آرای خود را به صندوق‌ها انداخته‌اند که نشان از مشارکت ۵۳ درصدی مردم استان زنجان در این دوره از انتخابات دارد.

 

به گفته مرادی نافچی از کل آرای ماخوذه در استان زنجان آیت الله رئیسی ۲۷۹ هزار و ۵۷۲ رای، محسن رضایی میرقائد ۴۵ هزار و ۶۷۱ رای ،عبدالناصر همتی ۳۸ هزار و ۳۹۱ رای و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز ۱۷ هزار و ۴۲۶ رای را از آن خود کردند.

 

مرادی با بیان اینکه در کنار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم در سطح استان زنجان برگزار شد، افزود: میزان آرای داوطلبین شورای شهر زنجان را به شرح زیر است.

 

۱)منصور مرادلو  ۱۱۵۱۷ رای

۲) انسیه ابوبصیری  ۷۹۳۸ رای

۳) مهدی طالب ۷۵۷۷ رای

۴) مجید ناصحی مقدم ۷۳۴۱ رای

۵) محمدکاظم مجتهدی ۶۹۶۷ رای

۶) اسحق اسماعیلی ۶۹۳۴

۷) حسین حمزه‌لو پاک ۶۶۰۱ رای

۸) سعید نجفی ۶۵۰۳

۹) داود حسنی ۵۸۰۰ رای

اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر زنجان

۱) علی اسماعیلی ۵۷۴۵ رای

۲) اکبر اوصالی ۵۳۳۱ رای

۳) جلال کرمی  ۵۱۷۴ رای

۴) اسمعیل بیگدلی ۵۱۴۳ رای

۵) محمدجواد سروش مهر ۴۸۳۷ رای

۶) وحید اله‌ورن با ۴۶۸۱ رای

 

کد خبر 1068171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha