مردم کردستان با حضور گسترده خود در انتخابات صحنه‌ای حماسی رقم زدند

مسئولان استان کردستان با تقدیر از حضور مردم در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کردند: مردم کردستان با حضور گسترده خود در انتخابات صحنه‌ای حماسی رقم زدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حاج ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج،حجت‌الاسلام پورذهبی نماینده ولی فقیه کردستان و استاندار کردستان در پیام‌هایی جداگانه از حضور حماسی مردم کردستان در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تقدیر کردند.

 

 

در متن پیام ماموستا رستمی امام جمعه سنندج و  نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: خداوند فتاح علیم را شاکرم که توفیق داد تا اعتماد مردم نجیب و باغیرت ایران اسلامی را کماکان به اسلام و نظام مستحکم‌تر کرده تا جوانه امید در دل‌های لبریز از ایمانشان را پاس بدارند. مردمان صبور و متینی که به ساختن فرداهای روشن برای ایران عزیزمان باور دارند.

 

 

مردمانی روشن ضمیر و پاک دل که ایمانشان به سنت‌های لایتغیر الهی و به رحمت بی‌کرانش را هنرمندانه به نمایش گذاشتند.

 

 

شما عزیزان با حضور گسترده خود در ٢٨ خرداد بار دیگر صحنه‌ای حماسی، پرشور و غرور آفرین در عرصه سیاسی این سرزمین رقم زدید و مشارکت برای انتخاب آینده خود، نشان از بصیرت و درایت بالای شما فرهیختگان است.

 

 

امید است چهره‌های مصمم و استوار مردم این سرزمین همواره در پناه خداوند متعال سلامت و سربلند باشند و با حضور آگاهانه خود در عرصه‌های مختلف سیاسی سرنوشتی محکم و قاطع را برای غلبه بر کاستی‌ها و تبلور توانمندی‌ها رقم بزنند.

 

 

فلذا انتخاب فردکاری، دلسوز مبارز و آینده نگر عادل بعنوان رئیس جمهور جناب آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که نشان از درک واقعی و بصیرت و آگاهی کامل مردم است، ترقی و تعالی ایشان را از ایزد منان خواستارم و یقینا ایشان امانت‌ها را در جای محکم قرار داده و سالم تحویل خواهند داد.

 

 

بر خود لازم می‌دانم تا از مردم صبور و فهیم کردستان مرکز علم و تمدن و مردم نجیب نسبت به انتخاب شوراهای دلسوز و همسو با خود را نیزتبریک عرض کرده و موفقیت و توفیق وسربلندی این عزیزان را در راستای خدمت صادقانه به شهرها وروستاهای استان شاهد باشیم.

 

 

از همه اقشار و متولیان امر، ماموستایان، بازاریان وکسبه و کارگران و معلمان و دانشجویان و دانشگاهیان اصناف وهمه نیروهای پرتلاش نظامی و انتظامی و امنیتی، که در اداره امنیت و آرامش تاثیرگذار بودند و نیز همه سیستم‌های اجرایی و نظارتی، استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و همه اصحاب رسانه و صدا و سیمای فعال و زحمتکش استان تقدیر و تشکر می‌نمایم.


 

همچنین حجت‌‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از حضور پرشور و حماسی مردم استان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

 


حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در پیامی آورده است: نتخابات و حضور در کنار صندوق رای جلوه‌ای از به تصویر کشاندن جمهوریت در انقلاب اسلامی و تبیین‌گر مردم سالاری دینی ذیل این نظام مقدس است.

 

 

امروز با گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی که دشمنان مردم اعم از دولت‌های مستکبر و گمراهان و ساده لوحان داخلی تمام تلاش خود را برای ایجاد فاصله میان مردم و حاکمیت گذاشته و در این راه از هیچ دسیسه‌ای فروگذار نکردند با شکست مواجه شدند و مردم کردستان دوشادوش دیگر ایرانیان با حضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

 

اینجانب وظیفه دارم از مردم نجیب کردستان و همه دست اندر کارانی که برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کنم امیدوارم در مراحل پیش رو و عرصه‌های دیگر همچنان پایدار و با استقامت بمانند.

 

بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در پیامی از عموم مردم کردستان بە پاس مشارکت و حضور در سیزدهمین دورە انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دورە شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.

 

در این پیام ذکر شده است: حضور مقتدرانه و دشمن شکن شما مردم فهیم و آگاه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر موجبات اتحاد و همبستگی در کشور را فراهم کرد و جلوه ای زیبا از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشت.

 

بی‌گمان مشارکت پر رنگ و گسترده در انتخابات علاوه بر استحکام پایه‌های نظام اسلامی،  قدرت کشور در عرصه‌های بین‌المللی را برای احقاق حقوق مردم به بهترین نحو ممکن فراهم خواهد کرد و می‌تواند مسیر کشور برای پیشرفت و توسعه بیشتر را هموارتر کند.

 

 اینجانب ضمن تبریک به  آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب و آرزوی موفقیت ایشان در تمامی عرصه‌ها، برای منتخبین مردم در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان نیز از درگاه ایزد منان طلب سلامتی و بهروزی در خدمتگزاری هر چه بیشتر به مردم فهیم و با فرهنگ کردستان را دارم.

 

 

کد خبر 1068197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha