شمارش آرای انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز تمام نشده است

امیری گفت: کار بررسی و شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر شیراز شروع شده اما هیچ نتیجه ای از هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات تاکنون اعلام نشده و تا فردا نیز ممکن است اعلام نتایج کلی به طول انجامد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، شامگاه امروز (شنبه 29 خرداد) با اشاره به عدم انتشار نتیجه نهایی انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز در جمع خبرنگاران گفت: شمردن آرا در کلان شهرها کار بسیار دشواری است اما بلافاصله پس از جمع بندی و اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به ستاد انتخابات و شورای نگهبان، نتایج‌ شورای اسلامی شهر شیراز نیز اعلام خواهد شد.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: کار بررسی و شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر شیراز شروع شده و تا فردا نیز ممکن است اعلام نتایج کلی به طول انجامد.

وی اعلام کرد: بخشی از کار به صورت دستی و بخشی الکترونیکی انجام می شود و اعضای هیئت اجرایی با هدف حفظ آرا در حال تلاش هستند.

امیری در خصوص شایعاتی که در خصوص عدم اعلام نتایج تاکنون گفته می شود، عنوان کرد: مردم به شایعات توجه نکنند و هیچ نتیجه ای از هیئت اجرایی نظارت بر انتخابات تاکنون اعلام نشده زیرا جمع بندی اطلاعات باید با دقت انجام شود.

کد خبر 1068200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha