انتخابات ۲۸ خرداد تیری بر قلب ناامید دشمنان ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان و همچنین استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی تاکید کردند: انتخابات ۲۸خرداد بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ کشور و تیری بر قلب ناامید دشمنان ایران اسلامی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی در بیانیه ای تاکید کردند: حضور حماسی و سیاسی و با بصیرت مردم استان زنجان همچون سایر هموطنان در این دوره از انتخابات بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ کشور و تیری بر قلب ناامید دشمنان ایران اسلامی شد.

 

مردم ولایتمدار، قدردان، آگاه و همیشه در صحنه استان زنجان با مشارکت بالای خود در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، مقوم های وحدت را ارتقا بخشیدند و نشان دادند که همواره منافع و مصالح کشور را بر هر چیز دیگری ارجح می‌دانند و پای عهد و پیمان با شهدا بویژه مرد میدان، حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه و امام راحل عظیم الشان هستند و با لبیک گفتن به دعوت مقام معظم رهبری حضوری پرشور و حماسی در این رویداد بزرگ داشتند.

 

اکنون که رقابت‌ها به پایان رسیده، امیدواریم منتخب ملت به پشتوانه حمایت‌ها و رأی و حضور گسترده این مردم سربلند، با همدلی و وفاق در راستای توسعه کشور و پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی گام بردارند.

 

یک هزار و ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری کردند و ۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رأی اولی بودند.

 

کد خبر 1068239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha