تهیه و تولید ۵۵ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق استان زنجان

لطیفی از تولید، تامین و پخش بیش از ۵۵ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی از شبکه اشراق استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر تمهیدات انجام شده و بسیج تمام نیروهای رسانه، صداوسیمای مرکز زنجان که پخش برنامه های انتخاباتی خود را از ابتدای سال جاری آغاز کرده بود در مراحل مختلف تا به امروز بیش از 55 هزار دقیقه برنامه با موضوع  انتخابات در قالب های مختلف برنامه سازی به روی آنتن برد .

 

محسن لطیفی ادامه داد: معاونت سیما در قالب برنامه های متنوع و با محوریت تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، در مجموع 19هزار و555 دقیقه تولید و پخش نمود که از اهم این برنامه ها می توان به ال گوجی، انتخاب اصلح، بیرلیک و گلجاق اشاره کرد.

 

به گفته این مقام مسئول، در روز انتخابات هم با برقراری ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه های یک، دو، شبکه سه، شبکه چهار، پنج و خبر، پرس تی وی، آموزش، شما و شبکه های برون مرزی سیما مجموعا353 دقیقه از تصاویر و گزارش های حضور مردم مومن استان زنجان به سمع و نظر بینندگان در اقصی نقاط ایران و جهان رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: شبکه استانی صدا نیز همگام با شبکه استانی سیما از اولین روزهای سال جاری تا28 خردادماه بیش از 35هزار برنامه تولید، تامین و پخش نمود که ازآن جمله می توان به برنامه های وحدت نغمه سی، آیدین گلجاق و مسابقه 024 اشاره کرد، همچنین 370 اسلاید هم با موضوع انتخابات در قالب موسیقی و تصویر با 25200بازپخش از شبکه رادیو نما پخش شده است.

 

لطیفی ادامه داد: خبر مرکز هم  با اختصاص  بخش های ویژه خبر سیما و صدا به مدت 1635 دقیقه در قالب گزارش خبری تولیدی، مستندهای کوتاه خبری  و تحلیلی، پوشش اخبار و حواشی انتخاباتی به مهمترین رویداد سیاسی سال پرداخت کرد .

 

وی در خصوص برنامه های معاونت مجازی هم گفت: این معاونت با تولید و انتشار 30 قطعه موشن گرافیک، 30 قطعه پوستر، 5 قطعه اینفوگرافیک، 20 قطعه فتوکامنت، 10 قطعه پادکست، یک قطعه کمیک موشن، برگزاری 10 قسمت مسابقه «انتخابات1400» و نیز با بازنشر تولیدات سیما و صدا شامل 100 ویدئو، 10 نماهنگ، 30 پادکست و 20 کلاکت از فایل های مسابقه کشوری 6 + 13 و نیز «طراحی صفحه انتخابات 1400»در سایت صدا و سیمای مرکز زنجان، بمدت584دقیقه همراه مخاطبان در فضای مجازی بود.

 

مدیرکل صداوسیما در پایان اظهار داشت :رسانه ملی و استانی با بهره گیری استفاده از تمام ظرفیتهای خود تلاش کرد تا با تبیین ضرورت حضور مردم در پای صندوق های رأی در این برهه از تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب، امید به آینده و  شور و نشاط انتخاباتی در جامعه ایجاد نماید و نقشی مهمی در مقابله با توطئه ها و تهاجم رسانه ای دشمنان این نظام مقدس داشته باشد .

کد خبر 1068243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha