انبار مواد خوراکی احتکار شده در خراسان جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان، در بازرسی از یک انبار واقع در شهرستان بیرجند، ۲۰ میلیارد ریال انواع مواد خوراکی احتکار شده کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۳ تیر) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد زیادی مواد خوراکی در یک انبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 


وی افزود: مأموران پس از تحقیقات و بررسی های انجام شده محل انبار احتکار مواد خوراکی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از انبار تعداد 15 هزار و 438 عدد کارتن حاوی مواد خوراکی احتکار شده کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی آن 20 میلیارد ریال برآورد شد.

 


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان این که مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند؛ تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد و محل انبار احتکار شده به دستور مقام قضائی پلمپ شد.

 


در خاتمه سردار فرشید از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

 

 

 

کد خبر 1068249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha