مراسم خطبه عقد جوانان «با اجازه امام رضا؛ بله» در راز و جرگلان برگزار شد

مراسم عقد و پیوند دو زوج جوان، با حضور خادمین آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) در روستای فرح دین شهرستان راز و جرگلان و در سادگی و معنویت مثال زدنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ خدام حرم رضوی در اولین روز حضور خود در خراسان شمالی در مراسم عقد دو زوج جوان حاضر شدند.

 

این مراسم عقد زیر سایه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام) در روستای فرح دین  راز و جزگلان در معنویت و شکوه و سادگی بی مثال برگزار شد.

 

مراسم مذکور به صورت مجزا و در منزل  دو عروس و داماد برگزار و با حضور خدام رضوی صیغه عقد جاری و این جوانان در هوای متبرک و معنویت امام رضایی به هم پیوند خوردند.

 

«ابوطالب حمیدی» مدیر کانون فرهنگی و هنری چشمه کوثر روستای سوخسو انقلاب راز و جرگلان  و  رابط  زیر سایه خورشید در این شهرستان که زمینه ساز این دو مراسم زیبا بود، انس بیشتر جوانان با فرهنگ رضوی و ترویج ازدواج آسان با مددجویی از امام هشتم (علیه السلام) را از اهداف برگزاری این مراسم نام برد.

 

گفتنی است، صبح امروز یک شنبه 30 خرداد ماه جاری خدام رضوی در دومین حضور خود در خراسان شمالی مهمان مردم شهرستان مانه و سملقان  و عصر همان روز نیز در برنامه های شهرستان گرمه حاضر می شوند.

 

 

 

کد خبر 1068256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha