نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل مشخص شد

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل ضمن تقدیر از مشارکت مردم در استان اردبیل گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل با مشارکت بیش از ۵۴ درصد مردم مشخص شد.

«بهروز ندایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل با مشارکت بیش از 54 درصد مردم استان اردبیل مشخص شد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: طبق شمارش نهایی و رسمی حجت الاسلام سید ابرهیم رئیسی با 307 هزار و 393 رای، عبدالناصر همتی با 88 هزار و 198 رای، محسن رضایی با 54 هزار و 152 رای و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با 20 هزار و 300 رای را در استان اردبیل کسب کرده اند.

 

این مقام مسئول ضمن تقدیر از مشارکت مردم در استان اردبیل ادامه داد: نتایج شمارش آرا شوراهای شهر و شورای روستاهای استان نیز به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ندایی خاطر نشان کرد: روند اخذ رای گیری در 1677 شعب شامل 596  شعب ثابت و 9 واحد سیار در مناطق شهری و 735 شعب ثابت و 337 واحد سیار اخذ رای در مناطق روستایی استان صورت گرفت.

 

وی اعلام داشت: حضور مردم در انتخابات نشان داد که توطئه های دشمنان هیچ تاثیر ندارد و ملت ایران سرافرازانه از نظام جمهوری اسلامی حمایت خواهند کرد.

 

کد خبر 1068303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha