سرویس دهی خطوط قطار شهری در شب ولادت امام رضا(ع) افزایش دارد

مبین مقدم گفت:در راستای رفاه حال زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و پیشگیری از تراکم مسافر سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) یک ساعت افزایش خواهد داشت.

«وحید مبین مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک پیشاپیش ولادت امام رضا(ع) گفت: در راستای رفاه حال زائران و مجاوران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و پیشگیری از تراکم مسافر سرویس دهی خط یک و دو قطار شهری در شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) یک ساعت افزایش خواهد داشت.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد اضافه کرد: برهمین اساس سرویس خط یک و دو قطار شهری در روز دوشنبه ۳۱ خرداد مصادف با شب میلاد امام رضا(ع) با یک ساعت افزایش از ساعت ۵.۳۰ آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد یافت.

 

وی با بیان اینکه سرفاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاه در خط یک به صورت میانگین ۶ دقیقه خواهد بود، اظهارکرد: بر این اساس در روز دوشنبه اعزام ۴۲۸ قطار مسافری در خط یک پیش بینی شده است.

 

مبین مقدم تصریح کرد: همچنین میانگین رسیدن قطار به ایستگاه در خط دو به صورت میانگین ۱۰ دقیقه خواهد بود که برای این خط نیز در روز دوشنبه اعزام ۲۱۲ قطار مسافری پیش بینی شده است.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: با توجه به اینکه مسافرگیری درایستگاه های قطارشهری به صورت لحظه ای رصد می شود درصورت نیاز آمادگی لازم برای اعزام قطار فوق العاده به ایستگاه هایی که مسافر بیشتری دارند در ساعت های پیک مسافر وجود دارد.

 

وی گفت: از زائران و مجاورانی که قصد استفاده از قطارشهری را دارند درخواست می شود، تا برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا حتما از ماسک استفاده کنند، زیرا داشتن ماسک برای سوار شدن به قطارها الزامی است.

کد خبر 1068360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha