حوزه علمیه خواهران لرستان در مقطع سطح دو استاد جذب می کند

مهرابی، گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید و بر اساس اعلام نیاز مدارس علمیه به جذب اساتید در گرایش های مختلف، در مقطع سطح دو استاد جذب می شود.

«اکرم مهرابی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اعلام فراخوان جذب استاد در مقطع سطح دو، اظهارداشت: ثبت نام داوطلبان از طریق مدیریت استانی انجام می شود.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان عنوان داشت: ارسال مدارک به مدیریت استان جهت بررسی و احراز شرایط، بررسی شرایط متقاضیان تدریس بر اساس مفاد آیین نامه، تشکیل کمیسیون جذب بررسی شرایط عمومی متقاضیان تدریس، اعلام اسامی واجدین شرط اختصاصی و عمومی آین نامه به ساماندهی و نظارت استان جهت طی مراحل گزینش و اعلام مشخصات داوطلبین و شرکت در مصاحبه بر اساس جدول زمانبندی از مراحل جذب هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: داشتن حداقل دانشنامه سطح سه حوزه علمیه خواهران در رشته مرتبط، داشتن معدل 16 به بالا، داشتن حداکثر 55 سال سن و موفقیت در مصاحبه علمی، مهارتی و سایر مرراحل جذب از شرایط اختصاصی متقاضیان حق التدریس است.

 

مهرابی با بیان اینکه داوطلبان تا 15 تیرماه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند و این مهلت قابل تمدید نیست، افزود: 21 استاد بر اساس اعلام نیاز مدارس علمیه، در حوزه علمیه خواهران جذب می شود.

 

وی اظهارداشت: اساتید در گرایش های اخلاق، زن و خانواده، علوم حدیث، حقوق و سیاست، تاریخ، تفسیر علوم قرانی، فقه و اصول، ادبیات عرب، فلسفه و منطق و عقاید و کلام جذب خواهند شد.

کد خبر 1068402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha