آزمون تئوری جامع فرهنگ و هنر فارس به صورت آنلاین برگزار می شود

میری گفت: آزمون تئوری جامع و ادواری فرهنگ و هنر فارس به صورت آنلاین از ۴ تیر جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید کریم میری»، امروز (یکشنبه 30 خرداد) از برگزاری آزمون های عملی جامع و ادواری فرهنگ و هنر خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: تعداد شرکت کنندگان در این آزمون جامع در استان 2 هزار و 15  و آزمون ادواری 186 نفر بود که در خرداد جاری طی 2 روز به صورت عملی برگزار شد.

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: آزمون تئوری نیز به صورت آنلاین و غیر حضوری از 4 تیر آغاز و از طریق طریق سامانه آزمون هنر به آدرس https://azmoonehonar.ir خواهد شد.

وی اضافه کرد: ثبت نام آزمون ادواری سی و چهارم از اول اردیبهشت تا ۱۶ خرداد جاری از طریق سامانه آزمون هنر به آدرس https://azmoonehonar.ir انجام شد و این آزمون ها شامل کلیه فراگیران ورودی مهرماه ۹۹ است که تا زمان برگزاری آزمون استانداردهای مهارتی خود را در مرکز مهارت آموزی به پایان رسانده و یا به صورت ادواری ثبت نام کرده باشند.

میری اعلام کرد: آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر شامل آزمون‌های تئوری و عملی در رشته های عکاسی، موسیقی، گرافیک رایانه، طراحی دوخت، چهره سازی و ... است که به ‌صورت سراسری و با هدف فراگیری و ارتقای آموزش‌های مهارتی و هنری، ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌ های مهارتی به‌ صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور برگزار می شود.

کد خبر 1068419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha