کرونا در البرز همچنان قربانی می گیرد/ پذیرش و بستری ۷۸ بیمار بدحال کرونایی

فتحی با اعلام خبر پذیرش و بستری ۷۸ بیمار بدحال کرونایی در البرز گفت: کرونا در البرز همچنان قربانی می گیرد و ضروری است همچنان نسبت به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مردم دقت نظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد فتحی» در خصوص آخرین آمار وضعیت بیماران کرونایی در البرز گفت: کرونا در البرز همچنان قربانی می گیرد و ضروری است همچنان نسبت به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مردم دقت نظر داشته باشند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: شمار جانباختگان ناشی از کرونا در استان البرز به ۴ هزار و ۲۰۴ بیمار می رسد و این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار دیگر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را در البرز از دست دادند. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۴۶ هزار و ۵۱۶ ببیمار نیز در مراکز درمانی و بیمارستانی البرز بستری شده اند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۸۳۸ بیمار درمان شدند. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: پنج شهرستان در البرز در وضعیت نارنجی هستند و ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی از این رو ضروری است شهروندان همچنان مقررات بهداشتی را رعایت کنند. 

 

کد خبر 1068428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha