توزیع ۴۰ سبد کالا به همت خادمیاران رضوی بابل

جعفرزاده از توزیع ۴۰ سبد کالا به همت خادمیاران رضوی بابل در دهه کرامتدر شهرستان بابل خبر داد که با برنامه ریزی در بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

«محمود جعفرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران گفت: به مناسبت دهه کرامت و به نیابت از امام رئوف امام مهربانی ها، خادمیاران امور بانوان خدمت رضوی و ایثار و شهادت 40 سبد کالا و یک راس گوسفند عقیقه شده را بین افراد کم برخوردار توزیع کردند.

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل افزود: توزیع 40 سبد کالا سهم نیازمندان شهرستان بابل به ارزش هر سبد کالا ۳۰۰ هزار تومان، با کمک خیران تهیه و بین نیازمندان شهرستان بابل در منطقه های گله محله و شهاب نیا توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: خادمیاران امور خدمت رضوی بانوان و ایثاروشهادت با شناسایی افراد بی بضاعت اقدام به عقیقه یک راس گوسفند به مبلغ ۳میلبون تومان کرده و با تقسیم در ۲۲ بسته گوشت آن را در بین نیازمندان تحت پوشش در منطقه گله محله،شهاب نیا توزیع کردند.

 

جعفرزاده گفت: تلاش برای پاسداشت و نکوداشت دهه کرامت از برنامه های مهمی است که در دست انجام است و در همین راستا نصب پرچم امام رضا(ع)، دیار با خانواده شهدا، مولودی خوانی و دستگیری از نیازمندان، برپایی جشن های خیابانی از برنامه های مهم ما در این ایام است.

دبیر کانون های خدمت رضوی بابل یادآور شد: تلاش داریم با توجه به حجم فعالیت خادم‌یاران و باری که به دوش خادمان رضوی است، باید اقدامات خود را به بهترین شکل انجام دهیم تا مردم نیز از ما راضی باشند.

کد خبر 1068429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha