برگزاری آیین جشن میلاد شمس الشموس (ع) در جهرم

حجت الاسلام دهقان از برگزاری آیین جشن میلاد حضرت امام علی بن موسی الرضا (ع)، در شهرستان جهرم خبر داد.

حجت الاسلام «فتح الله دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: ویژه برنامه های جشن و سرور دهه کرامت، با برگزاری آیین مختلف در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم افزود: جشن میلاد شمس الشموس و انیس النفوس حضرت علی بن موسی الرضا (ع) نیز در جای جای این شهرستان برنامه ریزی شده است.

 

وی از برگزاری ویژه برنامه سالروز میلاد این امام همام در هیئت های مذهبی شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا (ع) در هیئت فرهنگی و مذهبی «انصارالحسین (ع)» روز دوشنبه 31 خرداد از ساعت 21 و 30 دقیقه برگزار می شود.

 

حجت الاسلام دهقان ادامه داد: در این ویژه برنامه جشن و سرور حجت الاسلام پوردست، معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم به سخنرانی در وصف هشتمین پیشوای مسلمانان می پردازد.

 

وی اضافه کرد: همچنین شرکت کنندگان در این محفل از نوای مولودی خوانی ذاکری و میرزایی از مداحان اهل بیت (ع) بهره مند می شوند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم در پایان از عموم شهروندان برای حضور در این مراسم که در امامزاده «بی بی 2 خواهران» برگزار می شود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

کد خبر 1068432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha