بیانیه جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بمناسبت حماسه بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری

جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بمناسبت حماسه بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه ای منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت حوانان انقلاب اسلامی، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی بمناسبت حماسه بی نظیر ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بیانیه ای به شرح زیر منتشر کرد متن این بیانیه به شرح زیر است.

 

پرچم سربلندی ايران ما با حضور ملت آگاه ، عزيز و غيور دوباره به اهتزاز درآمد. روز جمعه ٢٨ خرداد ١٤٠٠ در حالی آغاز و به پایان رسيد که جهانیان نظاره گر حضور باشكوه ملت و دلدادگی آنان به آرمانهای امام و شهدا بودند. علیرغم آنکه مردم طی این سالها هم دچار مشکل شدند وانصافا تحمل مشکلات نیز برایشان سخت و دشوار بوده اما مشفقانه و شرافتمندانه پای آبروی نظام ایستادند و بار دیگر نشان دادند ملت از مسئولانش یک گام جلوترند. باید در برابر عظمت این ملت سرتعظیم فرود آورد.

اين پيروزی از آن ملت است ، ملتي كه هميشه در صحنه حضور دارد و اين بار با پیام تشکیل دولت مردمی و انقلابی برای تغییر در زندگی مردم حماسه ای عظیم خلق کردند.

 اكنون جای آنست كه بگوييم لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق، تشكر از انسانها تشكر از خداست ، تشكر از ملتی كه با حضور پرشور خود يكبار ديگر به ندای ولايت فقيه لبيك گفته و موجب نا اميدی استكبار جهانی و ايادی داخلي آنان شدند. جا دارد اين پيروزی شكوهمند ملی را به ملت عزيز ايران و همه  آزادی خواهان ايران اسلامي تبريك عرض كنيم .

در این راستا تجلی حماسه بی بديل ملت با حضور مجموعه تشكلها و احزاب سياسی كشور و گروههای مختلف مردمی موجب عزت، اقتدارنظام و رئيس جمهور منتخب گرديده است . بر اين اساس صميمانه ترين تبريكات جمعيت جوانان انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترين حزب سياسي جوانان كشور را به حضور هشتمين رئيس جمهور ايران اسلامی تقديم مينماييم.

اميد است با ايجاد وحدت و يكپارچگی در بين شايستگان و نخبگان و جوانان و سرمايه هاي انقلاب اسلامی ، دولت منتخب با عملكردی مثبت و عالی بهترين دولت در تراز انقلاب باشد و گام دوم انقلاب را با شكوه و قدرت آغاز نموده و در جهت ماندگاری و قدرت افزايی جمهوری اسلامی تلاش نمايد.

از آنجا كه دولت سيزدهم حسب ارمانهای ذكر شده خادم ملت معرفی گرديده و با توجه به شعار انتخاباتی رئيس جمهور منتخب ، لذا معتقدیم قدرت مردمی خود را در سايه تحمل مخالف و استفاده از همه سلايق را جزو اولويت اول خود خواهد دانست.

اميدواريم با تلاش جهادی از درد و رنج مردم كاسته شود و زندگی مردم در شادی و رونق  تحقق يابد.

ايكاش شهيد والا مقام سردار دلها حاج قاسم عزيز ما در اين حماسه عظيم حضور میداشت و ميديد كه چگونه ملت با آرمانهای شهدا و امام و مكتب او همراه و همدل شدند تا دولتی مردمی بر آمده از حاميان محرومان و مستضعفان شكل گيرد.

در پایان پيروزی شكوهمند ملت ايران را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عج و مقام معظم رهبری و خادم الرضا  آيت ا.. سید ابراهيم رئيسی تبريك عرض نموده و برایشان در راه تحقق عزت و سعادت ملت ایران بهترینها را آرزومندم.

محمد جواد محمدی نوری

دبير كل جمعيت جوانان انقلاب اسلامی

کد خبر 1068434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha