خادمان حرم امام رضا(ع) به ديدار معلول جسمی آرین‌شهر رفتند

خادمان حرم امام هشتم(ع) به ديدار دختر بچه معلول جسمی در روستای جلگه آرین‌شهر از توابع استان خراسان جنوبی رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، کاروان زیرسایه خورشید امروز (۳۰ خرداد) با حضور در روستای جلگه آرین شهر از خانواده دختر بچه هشت ساله معلول جسمی دیدار و دلجویی کردند.

 

خادمان بارگاه ثامن الحجج(ع) در این دیدار ضمن تفقد و دلجویی از خانواده این معلول، این وضعیت جسمانی کودکشان را امتحان الهی دانستند و از زحمات مادری که به تنهایی از این دختربچه مراقبت می کنند تقدیر و تشکر کردند.

 

حجت الاسلام «حسن‌رضا فرح بخش» امام جمعه آرین شهر در این دیدار با بیان اینکه قلب مردم با پرچم امام رضا(ع) نورانی می شود، اظهار کرد: یکی از نشانه های انسان عاقل این است که مردم برای او مهم باشد و تکریم کند؛ دور و نزدیک ندارد و امام رضا(ع) در همه جا هستند و نسبت به همه ابراز محبت می کند.

 

وی خادمان حرم رضوی را سفیران و پیام آور امام رضا(ع) دانست و افزود: افتخار ما میزبانی از شما خادمان است و امیدواریم سرباز خوبی برای نظام باشیم؛ باید بر قرآن مسلط باشیم چرا که بهترین مثال های قرآنی در دسترس انسان است.

 

امام جمعه آرین شهر نیز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات، بیان داشت: باید قدر دولت انقلابی را بدانیم و همه خدمتگزار مردم باشیم.



همچنین حجت الاسلام «مصطفی موحدیان»، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز خدمت کردن به معلولان را دارای اجر و پاداش دانست و گفت: خدمت به معلولان عبادت است و باید بسیار شاکر و صبور باشیم.



در ادامه نیز خادمان حرم رضوی از صندوق شهدای گمنام و کارگاه تولیدی جوراب در شهرستان آرین شهر بازدید کردند و از نزدیک با فعالیت آنها آشنا شدند.

 

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این بازدید نیز گفت: در کنار تولید محصول باید به بازار فروش آن نیز توجه شود چراکه بازار فروش برای توسعه کار مهم است.

 

حجت الاسلام موحدیان عنوان کرد: یکی از سیاست های آیت الله رئیسی تولید کارگاه های کوچک و زودبازده است و می‌تواند در دولت آینده حمایت خوبی داشته باشد و امروز کار تولیدی یک عبادت و جهاد محسوب می شود.

 

در پایان نیز به برکت حضور خادمان حرم رضوی و پرچم امام هشتم(ع) ۵۰۰ جفت جوراب توسط یکی از خیران خریداری شد تا در بین کودکان و نوجوانان نیازمند شهر توزیع شود.

کد خبر 1068465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha