انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، فصل طراوت ایران زمین است

دودمان گفت: فصل انتخابات به خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، فصل طراوت و شادابی ایران زمین است و مردم با اتکای به آرای خود همواره مجموعه ‌ای از مطالبات را به مسئولان و منتخبان خود یادآور می ‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لیلا دودمان»، امروز (یکشنبه 30 خرداد) در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تغییر یک سنت الهی است و خداوند را شاکریم که در بخشی از این تغییرات با حضور پای صندوق رای نقش خود را ایفا کردیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز افزود: امیدواریم انتخاب آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» به عنوان رئیس جمهور برای مردم ایران همراه با گشایش در امور زندگی باشد و دولت جدید به وعده‌های خود برای بهبود معیشت مردم عمل کند.

وی اضافه کرد: اعضای منتخب جدید شورای اسلامی شهر شیراز به زودی اعلام می ‌شود و با  تفکر جدید  امیدواریم که بتوانند مسیر توسعه شهری شیراز را با سرعت بیشتر و بهتری سپری کنند.

دودمان تصریح کرد: فصل انتخابات به خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، فصل طراوت و شادابی ایران زمین است و مردم با اتکای به آرای خود همواره مجموعه ‌ای از مطالبات را به مسئولان و منتخبان خود یادآور می ‌شوند.

وی ادامه داد: انجام مطالعات میدانی و نظرسنجی از شهروندان نشان دهنده مجموع رضایت آنها از فعالیت ها و پروژه‌های فرهنگی و عمرانی سال های اخیر بوده است اما مهمترین مطالبه ای که مردم و به خصوص جوانان دارند توسعه ی فضاهای تفریحی در سطح شهر شیراز است.

دودمان تصریح کرد: در کمتر از 2 ماه تا تحویل شورای اسلامی شهر شیراز به دوره جدید تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پروژه ‌های نیمه ‌تمام بیشتری را با همکاری شهردار و کارکنان شهرداری شیراز به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به حوزه کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در 2 ماه باقیمانده تمام جلسات کمیسیون به 6 پروژه کیف پول شهروندی، وایفای رایگان در ایستگاه‌های مترو ومناطق گردشگری، بی.ام.اس و سیستم مدیریت اتوبوسرانی و تاکسیرانی، توسعه و تکمیل فیبر نوری، هوشمندسازی میدان میوه و تره بار و مکانیزه کردن صندوق های پرداخت غرفه های ارائه محصولات و ایستگاه ثابت آلودگی هوا اختصاص خواهد یافت.

کد خبر 1068481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha