پیام تبریک معاون پارلمانی رئیس جمهور به هشتمین منتخب ملت

معاون پارلمانی رئیس جمهور انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حسینعلی امیری معاون اول رئیس جمهور روز یکشنبه در پیامی در پی پیروزی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، ضمن تبریک وآرزوی توفیق به ایشان در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران، این انتخابات را یکی از مهمترین دوره‌های انتخابات خواند.

وی با اشاره به شرکت ملت فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، این انتخابات را یکی از مهمترین ابزار‌های مهم در حفظ جمهوریت، تامین امنیت و آرامش و همچنین حرکت به سمت توسعه متوازن و پایدار وایران و ایرانیان دانست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تجربه گرانسنگ حجت الاسلام و المسلمین رییسی در حوزه‌های مختلف مسئولیتش در کشور، آرزوی رشد مولفه سرمایه‌های اجتماعی و تعالی و موفقیت در دوره ریاست جمهوری ایشان، در فضای همدلی، قانون مداری و تعامل قوا در سایه پشتوانه مردم را برای ایشان مسالت کرد.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رئیس جمهوری انتخاب شد.

کد خبر 1068483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha