حضور آگاهانه مردم در انتخابات نشان دهنده ولایتمداری ملت است

آقازاده گفت: حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نشان دهنده ولایتمداری ملت و پایبندی به آرمان های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «علی آقازاده» امروز یکشنبه (30 خرداد) در آیین بتن ریزی سه هزار متر مکعبی تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک، ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده مردم مومن، ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی در پای صندوق های رای گفت: حضور حماسی و آگاهانه مردم در انتخابات محاسبات و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

استاندار استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان از ماه ها قبل نقشه ها و توطئه های شومی برای این روز سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی کشیده بودند، افزود: ملت ایران با حضور خود از ساعات اولیه روز  انتخابات  در حوزه های رای گیری، مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیده و نقشه های آنها را نقش بر آب کردند.

 

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان که منجر به ایجاد مشکلات فراوان شده است، بیان کرد: ملت ایران با حضور خود به جهانیان و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی نشان دادند که با وجود شرایط اقتصادی سخت که ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان است، پای آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری معظم ایستاده‌اند و لحظه ای از آن دور نخواهند شد.

 

این مقام ارشد استان خطاب به منتخبین مردم در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کردند و امروز منتخب مردم در ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا باید همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت زندگی مردم به کار گیرند.

 

آقازاده در ادامه با اشاره به اینکه پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی کلانشهر اراک روزهای پایانی خود را می‌گذراند، گفت: منتخبان دوره جدید باید از تجارب این دوره نیز بهره گیری کنند و طرح های نیمه تمام را به اتمام رسانند.

کد خبر 1068500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha