وحدت و همدلی دستگاه ها سبب پیشرفت پروژه ها می‌شود

بیاتیان گفت: وحدت و همدلی در بین دستگاه ها سبب پیشرفت هر چه بهتر پروژه های نیمه تمام و در دست ساخت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سعید بیاتیان» امروز یکشنبه (30 خرداد) در آیین بتن ریزی سه هزار متر مکعبی تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک، که با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای اجرای این پروژه پرداخت و گفت: مقرر شده بود تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک، در ۸۴۰ روز توسط قرارگاه خاتم اجرا شود اما در اقدامی شجاعانه روزشمار اجرای این طرح به ۱۸۰ روز تغییر کرد.

 

شهردار کلانشهر اراک با اشاره به اینکه میدان مقاومت در مسیر خیابان قائم مقام فراهانی که یکی از پرترددترین معابر کلانشهر اراک است قرار دارد، افزود: این میدان به عنوان یک گره ترافیکی بود و نیاز به اجرای پروژه و غیرهمسطح سازی معبر داشت.

 

وی به اجرای پل‌های شهید بختیاری، تقاطع میدان ورزش (آزادگان)، روگذر بلوار قدس و خاتم الانبیاء در مسیر شرق نسبت به میدان مقاومت و تکمیل و گشایش تقاطع غیرهمسطح صیدی در مهرماه سال گذشته ادامه داد: در ناحیه غربی میدان، نیاز به اجرای پروژه میدان مقاومت به عنوان قطعه میانی در این محدوده از رینگ شهری ضروری بود.

 

در ادامه این مراسم رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز گفت: تقاطع غیرهمسطح مقاومت اراک در سایه وحدت، همدلی و اتحاد بین مسئولان و دستگاه ها با سرعت خوبی در حال پیشرفت است.

 

«مرتضی سورانه» به طرح ها و پروژه های شهری اشاره کرد و افزود: در اجرای بسیاری از طرح های شهری اراک ریلی ایجاد شده که آیندگان نیز نمی‌توانند از آن خارج شوند، و امیدواریم که ششم در این مسیر حرکت و برنامه های هدفگذاری شده را برای آبادی و آبادانی شهر به سرانجام برساند.

کد خبر 1068502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha