مسابقه قرآنی «تلاوت آیه تبلیغ» به صورت مجازی برگزار می شود

همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و نیز عید سعید غدیر، مسابقه قرآنی باعنوان «تلاوت آیه تبلیغ» ویژه دانش آموزان دختر و پسر در سطح استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و نیز عید سعید غدیر ، مسابقه قرآنی باعنوان «تلاوت آیه تبلیغ» ویژه ی دانش آموزان  دختر و پسر در سطح استان زنجان برگزار می شود.

 

هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی هر‌ چه بیشتر کودکان با رویداد حماسی غدیر ، مفاهیم ومضامین کتاب آسمانی اسلام و علاقه‌مندی بیشتر آنان به موضوع امامت و ولایت درفضای مجازی است.

 

با توجه به شیوع و تشدید ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت دانش آموزان و مردم این مسابقه  به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

 

علاقه‌مندان برای شرکت دراین مسابقه؛یک فیلم۱ تا ۲دقیقه‌ای با گوشی تلفن همراه از کودک‌ خود در حین قرائت آیه تبلیغ  تهیه کنند و آن را از طریق شبکه اجتماعی واتس آپ به شماره تماس  ۰۹۹۰۳۴۱۸۱۵۳ارسال کنند.

 

این مسابقه فرهنگی و معرفتی به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و با همکاری و مشارکت نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر در شهرستان ابهر، شورای اسلامی شهر ابهر،  شهرداری ابهر و دارالقرآن ابهر برگزار می شود.

 

علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۱ مرداد ماه ارسال کنند و در پایان به ۲۰ نفر از مشارکت کنندگان به قید قرعه، هدایای نقدی و جوایز نفیسی اهداء  خواهد شد.

کد خبر 1068571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha