مردم  پیروز واقعی این «حماسه باعظمت ملی»  هستند

فاضلی زاد، گفت: برگزاری باشکوه انتخابات را به « ملت شهید پرور ایران و مردم فهیم استان » تبریک و مردم را پیروز واقعی این «حماسه باعظمت ملی» هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، بهرام فاضلی زاد با انتشار پیامی، برگزاری باشکوه انتخابات را به « ملت شهید پرور ایران و مردم فهیم استان » تبریک گفت .

در این  متن این پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

 

 بار دیگر آحاد ملت قهرمان و حماسه آفرین ایران اسلامی، هنگامه‌ای دیگر برپا نمودند و با حضور مقتدرانه در آزمون مردمسالاری دینی، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزودند.

 

خداوند متعال را سپاسگزاریم که حضور باشکوه مردم فهیم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت.

 

این انتخاب را به روح مطهر حضرت امام خمینی(ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران عزیز و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان تبریک عرض می نمایم.

 

 همچنین برای تمام دولت مردان و رئیس جمهور منتخب حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی  آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اجرای عدالت اجتماعی و رفع دغدغه های اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار گیرد.

 

بهرام فاضلی

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کرمانشاه
 

 

کد خبر 1068640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha