اجرای موفقیت آمیز طرح راهداری محوری در ۱۰ محور ارتباطی جنوب کرمان

مسعود جمیلی گفت: هفته هفتم از اجرای طرح راهداری محوری در ۱۰ محور ارتباطی جنوب کرمان را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و بیش از  ۱۴۸ دستگاه سبک و سنگین ،۱۶۰ نفر نیروی راهدار و ۱۲ تیم راهداری در طرح راهداری محوری جنوب کرمان فعالیت داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسعود جمیلی» با اشاره به طرح معاونت راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تحت عنوان طرح راهداری محوری، گفت: در این طرح امکانات، ماشین آلات و نیروی انسانی با هم تجمیع شده به طوری که همگی در داخل یک کریدور از جاده های شریانی مجموعه ای از اقدامات موثر راهداری را انجام می دهند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان افزود: در طرح راهداری مجموعه ای از کارها را به شکل گروهی انجام می دهند که این موارد شامل درزگیری، لکه گیری، تسطیح و اصلاح افتادگی و تعریض شانه راه، اصلاح شیب شیروانی راه، پاکسازی حریم راه، تمیز کردن حریم راه، تمیز کردن و تعویض تابلوهای اطلاعاتی آسیب دیده، شست و شو و رنگ آمیزی حفاظ های ایمنی در طرفین جاده و تعویض قطعات آسیب دیده است که باید در سطح آسفالت است.



وی بیان کرد: هفته هفتم از اجرای طرح راهداری محوری در ۱۰ محور ارتباطی جنوب کرمان را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و بیش از  ۱۴۸ دستگاه سبک و سنگین ،۱۶۰ نفر نیروی راهدار و ۱۲ تیم راهداری در طرح راهداری محوری جنوب کرمان فعالیت داشته اند.



جمیلی ابراز کرد: در این طرح ۵ هزار و ۹۲۶ مترمربع کار لکه گیری، حذف چاله و خرابی آسفالت، ۴۲۰ متر مربع درزگیری، ۱۵ هزار و ۲۰۰ متر طول تسطیح حریم راه و اصلاح شیب شیروانی، ۴۸ کیلومتر پاکسازی شانه و شانه سازی، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی تابلوها و حذف تابلوهای غیر ضروری له تعداد ۱۲۴ عدد، اصلاح و تخلیه قنوها ۴۱ عدد، شستشو و رنگ آمیزی ابنیه فنی، پل های عابر پیاده، گالری ها و حفاظ های بتنی به تعداد ۴۸ عدد تا کنون انجام شده است.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به دیگر خدمات انجام شده در طرح راهداری محوری افزود: برای ایمنی بیشتر کار تکمیل و احیای خط کشی جاده ها با اولویت خطوط میانی به میزان ۱۳ کیلومتر انجام شده است.


وی خاطرنشان کرد: تعمیر و بازسازی درزهای انبساط و نرده پل ها به تعداد ۵ عدد، تنقبه پلها به تعداد ۱۲ عدد، تعمیر و روشنایی نقطه ای و طولی تونلها و راه ها به میزان ۱۴کیلومتر از عمده فعالیت های صورت گرفته در راستای اجرای طرح راهداری محوری جنوب  کرمان است،


جمیلی تصریح کرد: هدف این طرح افزایش سرعت و کیفیت خدمات راهداری در جاده ها است تا ضمن رفع و کاهش نواقص جزیی در جاده ها به زیبایی محورها افزوده شود تا به این شکل افزایش کیفیت سفر را برای مردم، رانندگان و کاربران جاده ای شاهد باشیم.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان در خاتمه از مجموعه نیروهای خدوم راهداری که بیشترین تلاش و مشارکت به دوش این عزیزان است تشکر کرد.

کد خبر 1068661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha