مشارکت انتخاباتی پاسخی به تهدید نرم دشمن شد

پناهی با اشاره به مشارکت ملت ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات پاسخی به تهدید و جنگ نرم دشمنان علیه نظام و کشور شد.

«سجاد پناهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به دستاوردهای انتخابات امسال ایران اشاره کرد و اظهارداشت: این حضور و مشارکت مردم در امنیت داخلی و بین المللی، پیگیری مطالبات مردم و دفاع حقوق ملت ایران در عرصه جهانی اثر می گذارد.

 

رئیس حوزه قضایی تیران افزود: دشمن تلاش و ظرفیت تبلیغاتی خود را برای شکست ایران در انتخابات بکار گرفته بود و از ظرفیت های مختلف فضای مجازی برای این امر استفاده کرد اما دلسوزی و محبت مردم به نظام و کشور مانع از تحقق این امر شد.

 

وی حضور مردم در پای صندوق های رای را فرصتی برای مدیریت کشور در داخل و بیرون بیان کرد و گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات پاسخی به تهدید و جنگ نرم دشمنان علیه نظام و کشور شد.

 

*کاهش مشارکت انتخاباتی فرصت نرم دشمن علیه نظام

 

پناهی با بیان اینکه در تهدید نرم فرصت سازی برای ناامیدی مردم و کاهش اعتماد و همکاری با نظام بکار گرفته می شود، تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت شکست خورده و دیگر قصد تکرار این تجربه را ندارد.

 

وی اضافه کرد: جنگ های نیابتی، جنگ اقتصادی، جنگ نرم، توطئه های رسانه ای و ایجاد ناامیدی در بین ملت ایران از جمله اقدامات استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی علیه ایران برای تحقق اهداف جهانی آنان است.

 

رئیس حوزه قضایی تیران یادآورشد: با وجود تلاش های گسترده اما باز در این عرصه نیز شکسته خورده و باید ملت ایران نیز  نسبت به این تهدیدات هوشیار و البته مسئولان نیز اعتماد عمومی را جلب کنند.

 

*اثر پیروزی ملت ایران در جهان

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نظام مدیریتی متفاوتی در جهان است، خاطرنشان کرد: این تفاوت رفتار و عملکرد بر معادلات جهانی اثر می گذارد و به همین خاطر نگاه جهانیان متوجه اتفاقات و برنامه های ایران است.

 

پناهی حضور مردم پای صندوق های رای برای ملت های مستضعف و آزادی خواه جهان مایه امیدواری خواهد شد و مسیر پیشرفت در جهانی و بیداری اسلامی توسعه خواهد یافت.

کد خبر 1068677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha