خیرین صاحبان صنایع گردهم آمدند

جلسه هم اندیشی خیرین صاحبان صنایع با موضوع سلامت با حضور نماینده ولی فقیه در استان ودر شهرک صنعتی شهید سلیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، جلسه هم اندیشی خیرین صاحبان صنایع با موضوع سلامت امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در شهرک صنعتی شهید سلیمی برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این جلسه مهندس مقیمی به یاد پدر مرحوم خود«سیدرضا مقیمی اصل» متعهد شد، درمانگاه شهری مهر اصل را با اختصاص بودجه ای بالغ بر 400 میلیارد ریال در شهر تبریز و در شهرک اندیشه احداث کند.

حجت ‌الاسلام «رسول مشهوری» در این همایش اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت استان این همایش را با هدف فرهنگ سازی در جهت نوع دوستی، کمک و همکاری خیرین و نیک اندیشان با بخش بهداشت و درمان و با مشارکت و حضور خیرین صاحبان صنایع برگزار می کند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مجمع خیرین سلامت استان آذربایجان ‌شرقی در سال 1389 و به دستور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تشکیل شد و نهادی غیرسیاسی، غیردولتی و غیرانتفاعی است و فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف سلامت و بهداشت دارد که یکی از مهم‌ترین اقدام‌های این مجمع احداث بیمارستان و خانه های بهداشت برای افراد بی ‌بضاعت و محروم است.

وی گفت: علاوه بر مجمع خیرین سلامت تبریز، شش شعبه از این مجمع نیز در شهرستان‌های اسکو، اهر، شبستر، هریس، مرند و میانه دایر هستند.

محمد ارجمند، رئیس هیئت مدیره شهرک صنعتی شهید سلیمی نیز در این مراسم گفت: صاحبان صنایع با تمام توان به منظور ارتقای سطح سلامت، آماده همکاری در این حوزه هستند، هر چند در این راه به حمایت دولت نیز نیاز ویژه ای دارند.

همچنین محمدحسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این همایش با اشاره اینکه حوزه‌ سلامت حساس‌ترین حوزه‌ پس از امنیت مردم است، گفت: توفیق خدمت به مردم در هر جایگاهی چه به عنوان مدیر اجرایی جامعه و چه به عنوان خیرین صاحبان صنایع، لطف الهی است.

کد خبر 1068685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha