همه تلاش دشمن عدم برگزاری انتخابات در ایران اسلامی است

حجت الاسلام شعبانی گفت: پیروزی در انتخابات ۱۴۰۰، از آن ملت ایران، انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است و دشمنان توان تحمل این شکست از مردم را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» امروز در همایش نهضت تبلیغ که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن همایش فرهنگسرای الغدیر برگزار شد، اظهار داشت: برندگان اصلی انتخابات به معنای واقعی تمام؛ مردم، انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: انتخاباتی که گذشت یک انتخابات معمولی نبود بلکه به اندازه وقوع اصل انقلاب مهم بود. 

وی ادامه داد: دشمن همه همت خود را به کار گرفته بود تا با این انتخابات و ضعیف برگزار شدن آن، کار را تمام کند اما به حرمت خون شهدا نتوانستند به این هدف دست یابند. به عبارتی دشمن تمام تبلیغات خود را به کار گرفته بود تا اصل انتخابات برگزار نشود.

حجت الاسلام شعبانی افزود : دشمن از جنگ روایت ها دست برنداشته و در پی زیر سؤال بردن انتخابات است و قطعاً بعد از انتخابات، وظیفه سنگینی را بر عهده خواهیم داشت. 

وی در پایان با اشاره به سیاست های ابلاغی سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه تبلیغ معارف اسلامی با مشارکت اقشار مختلف مردم گفت: در سال جاری، سازمان تبلیغات اسلامی اجتماع محور را به تمام معنا لمس خواهیم کرد.

کد خبر 1069254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha