توجه به رفع مشکلات معیشتی مردم باید محور همه امورات باشد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: کمک برای نجات مجموعه‌های صنعتی و تولیدی بحران‌زده و تعطیل شده یکی از کارهای مهمی بود که دستگاه قضاء در به ثمر رسیدن آن نقش بزرگی را ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار رئیس کل، معاونان و قضات دادگستری استان با تاکید بر اینکه که توجه به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید محور همه امورات باشد، اظهار داشت: کمک برای نجات مجموعه‌های صنعتی و تولیدی بحران‌زده و تعطیل شده یکی از کارهای مهمی بود که دستگاه قضاء در به ثمر رسیدن آن نقش بزرگی را ایفا کرده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: در راستای اجرای عدالت و رضایتمندی مردم، تداوم و مبارزه جدی و قاطعانه قوه قضاییه با مفسدان و اخلال‌گران اقتصادی امیدها را در دل‌ها زنده کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به مشکلات به وجود آمده در واگذاری کارخانه ماشین سازی تبریز، مطرح کرد: حضور قاطعانه قوه‌ قضاییه و در رأس آن حضرت آیت الله رییسی برای رفع مشکلات این مجموعه، باعث شد کارکنان ماشین سازی بار دیگر و با امید بیشتر  فعالیت‌های خود را از سر گیرند.

وی اقدامات جدی قوه قضاییه در موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: دستگاه قضایی از خصوصی‌سازی و کار آفرینان و سرمایه‌گذارانی که وارد میدان تولید و اشتغال‌زایی شده‌اند، حمایت می‌کند؛ چرا که تقویت بنیه تولیدی و اقتصادی کشور، موجب یأس دشمنان نظام و کشور خواهد بود.

آل هاشم در ادامه با بیان اینکه قضات دادگستری در آرامش آفرینی جامعه نقش آفرین هستند، گفت: ارتقا سطح اخلاق اسلامی جامعه یکی از ضروریاتی است که مشکلات عمومی را حل می‌کند؛ از این‌رو باید در پیشگیری از وقوع انواع جرم برنامه‌های مدون داشته باشیم.

امام جمعه تبریز، با اشاره به مناسبت‌ها و رویدادهای تاریخی تیرماه و شهادت شهید «آیت الله بهشتی» و یارانش در این ماه، گفت: آیت الله شهید بهشتی بنیان گذار قوه قضاییه نقش برجسته‌ای در تدوین قانون اساسی داشته است.

کد خبر 1069494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha